Ledig

som vanligt gör jag inte så mycket då jag tycker är skönast att bara vara hemma och bara vara:)
och inte göra så himla mycket.

helgen? hmm vad har hänt. mycket men lite.

i fredags så var jag och älsk hemma hos marcus (delle) och kollade film. det slutade med att älsk somnade på soffan kockan tolv och jag försökte att få liv i honom i tre timmar. så jag gick hem vid kvart över tre. halv fyra när jag precis lagt mig ringer älsk och frågar var jag var någonstans. jo hemma. så han gick snällt och la sig igen sen drog jag dit när jag vaknat och så. och då hade dem precis vaknat. jag hade hunnit duscha och lägga i tvätt. för jag är bättre:):P

lördag.
det skulle väl egentligen vara fest men det blev inte så. så dem tjata sig till att jag skulle följa med till hbg. och snäll som jag är gjorde jag ju det. vi käka och sen körde lite runder. hamnade ute hos deras vän linus ett tag sen bar det hem.

kolla film och sen blev det sängen. som vanligt lägger inte ceceilia sig i tid så jag la mig då halv fem, men jag gick upp vidd tio på söndagen.

söndag
det kommer jag inte riktigt ihåg. så jag gjorde nog inget spec. hehe. jag var ute hos mamma pch pappa en runda träffade även lillan så det blev lite bus och massa pussar som vanligt. min lilla prinsessa.
på kvällen så var vi hos marcus och kolla film då också. sen bar det hem och sängen trodde jag. jag somnade i soffan och när jag skulle lägga mig ner och kela lite med casper men det sket sig för jag somnade och vaknade klockan nio i morse i soffan, så då gick jag in och la mig. halv tolv gick jag upp idag (måndag) då stack älsk iväg till jobb och vid ett kom mammi och lämnade zingoo sen stack jag och träffade emma och noel. söta lilla pojjke, han är väldigt liten fortfarande.

hem och se kom mamma och häämtade mig och vovvarna så åkte jag ut och åt och badade vovvarna. så nu är dem rena och nyklippta igen. så fina så.

snart kommer älsk hem, sen har han bara end ag kvar sen har han också semester.

allat för nu

Ha de bra
Puss från oss

(mamma är du glad nu?? :) hehe)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du kan om du vill. Älskar dej

2009-08-25 @ 16:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0