Gott Nytt År

Idag är det sista dagen på detta år. När man säger till folk man känner "ses och hörs nästa år" så låter det så länge, men egentligen är det bara en dag. konstigt de där. haha.

vet itne om vi ska till älkslings kompåis först men sen ska vi ut till till tobbe ikväll. hoppas på en bra nyår iaf. Jag är inte mkt för att festa egentligen så vi får se.

casper ska vara borta hos kari till imorgon, om inte hon tagit honom så hade jag stannat hemma, skulle aldrig få för mig att låta han vara hemma själv en sån här dag. det är så synd om djuren. men det ska nog gå bra.

jag och älsk ska äta tacos först sen ska vi iväg.

Gott Nytt År på er allesammans.

Puss från oss


Kommentarer
Postat av: Em

Hmmm, vem är nu den där Kari.. Oh ja! Jag vet, HON ja!! :D Jag råkar veta att hon gillar Capser jättemycket och ser fram mot hans besök! Have fun! GOTT NYTT ÅR!

2009-12-31 @ 14:37:24
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Mamma

Ha ett riktigt GOTT NYTT ÅR Stumpe. Hoppas du får det riktigt bra. Och ta det lugnt.Puss älaskar dig

2009-12-31 @ 14:54:34
Postat av: Em

Sv: Hahaha! Som tur är kan han koppla av, men om jag är i köket och han hänger med så blir han mer upptagen av smällen. Men i förhållande till hur Madde var, så är han ju väldigt sansad. Sen är han så GOD! ;)

2009-12-31 @ 17:33:17
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Em

God fortsättning!



Casper var rädd, men samtidigt inte så farligt. Han var tillräckligt nyfiken till att titta ut ur fönstret. Jag gick ut med han vid ett-tiden, det verkade vara lugnt då, men tyvärr small det till precis när han började kissa. Han fick kapa strålen och efter att samma sak hade skett tre gånger gav vi upp. Jag lockade ut han med småbitar av ölkorv som han gillade och gav han "godiset" under tiden vi var ute. Hade han varit extremt rädd så hade han nekat äta, så det var ett positivt tecken. Sen blev han hur lycklig som helst när han förstod att vi skulle krypa under täcket. :D Nu sover han i soffan bredvid mig, vi har varit på morgonrunda som tog tre kvart. Han är så kär, så otroligt god hund! Jag myser! :D



Han försökte sig på att NÄSTAN skälla en gång tidigt i går kväll pga smällarna, men jag sa till han och sen har han inte ens försökt skälla en enda gång, så otroligt duktig han är!

2010-01-01 @ 11:15:27
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Em

Visst var han fin på fotona? Självklart tar du bara och kopierar de från min blogg om du vill. :)

2010-01-04 @ 15:54:33
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0