Privat övningskörning

Då fick vi papperna från trnsportstyrelsen förra veckan och kan nu köra privat också, härligt. så jag har varit ute och kört en del.


Jag får ju köra med mamma och marcus och älskling får bara köra med marcus. det går framåt för oss båda så det är roligt, det är roligt att köra bil över huvud taget. Men, jag får inte det ofta men när jag väl får motorstopp så blir jag helt vansinnig, jag ska inte få motorstop, då blir jag arg. Visst kan dem som haft körkort i x antal år och få det, men inte jag. haha ussh.


vad har annars hänt? inte mkt som vanligt. mest tagit det lungt. Det är rätt lugnt på jobb också, gick hem tidigare igår för jag fick så ont i magen och hade sånt illamående, men det blev lite bättre efter mat. Men idag har jag lite ont i magen också, så blir hemma idag också, imorgon ska jag iaf till jobb igen, kan inte vara hemma flera dagar, det funkar inte.


idag blir det bara lugnt, tänkte plugga lite teori nu när jag endå är hemma, ska iaf inte ut någonstans.



sen en sak till, men kommer väl märka det ännu mer sen när jag väl får mitt körkort, fy faaan vad bensin är dyrt. men men, om jag skulle ta atg i teori och lite sånt innan jag och casper ska vila lite till.




Ha de bra
Puss från oss

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det en "pik" till mej så kan du sluta med det.Skriv inte sånt i gåtor.Puss älskar dej

2009-09-22 @ 17:11:57
Postat av: Zandra

Det är bara bra med mig=) själv också? hur går detr med körkortet??



Puss

2009-09-22 @ 18:06:02
URL: http://mylovetomyfamily.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Hej hej! Hälsa alla från mig! :D

2009-09-22 @ 18:36:43
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Mamma

Nu är det dax igen eller vad tycker du.Puss älskar dej

2009-09-28 @ 19:44:37
Postat av: Egoinas mamma

God kväll! :D

Träffade på Malin på Kvantum i dag.

2009-09-30 @ 19:33:49
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0