Min dag idag, 21 År

För idag är det min födelsedag. Känns som en vanlig dag förutom att folk säger grattis vilket inte är varje dag, och nej jag känner inte mig ett år äldre. Det tar ett tag innan man känner att "just de, jag är ju 21 nu, inte 20 längre".

I veckan har inte hänt sådär jätte mkt. Har haft kiara två dagar och sedan har jag haft cap och zingo ist för mammi och de andra jobbar och de har inte jag gjort. Ska dock jobba imorrn, Förmiddag, skänt med förmiddag för då har man hela resten och kvällen till att göra något annat. bra med en vecka till när lönen kommer nästa månad då jag har innestående. Har dessutom bara ca hundra dagar kvar att jobba sen måste de anställa mig vilket jag tror att dem gör för dem trivs med mig och det är skönt. Känner jag att jag sedan tröttnar där efter nått år eller så så kan man ju alltid söka sig vidare men då har man ett fast jobb och kan ställa andra krav än vad jag kan göra nu då jag är timanställd.

Igår bland annat så var jag mammi syster och alicia på jylskyltning i råå, fint men kallt. Mys när de är vitt ute, men kallt var de så vi var inte så långvariga. När vi kärde hem så fick vi upp varmen i kroppen så vi körde ut till fäladen och där så alicia fick åka pulka för första gången och hon tyckte bara det var så himla kul. Som hon skratta så det är absolut inte sista gången. I full fart kom hon ner farandes från backen. Jag mammi och syster flög ut i skratt för de så så roligt ut när denna lilla flicka i den lilla pulkan kom i all världens fart. kul.

Som sagt så fyller jag år idag, så jag var ute på frankis och städade lite och tog med kakor dit, inom pappas jobb sen och lämnade en bit och sen vidare till mammis jobb där jag fika ltie. Mamma och pappa kommer nog en runda ikväll. Jag ska inte ha kalas idag utan det blir på lördag, bättre då när folk är lediga.

Nu ska jag baka en kaka tills ikväll och dammsuga här lite för snart kommer älsk hem.
Mys med honom.

pappa la in en annons till mig. Tack
www.family.se/vi/1085250.htm?ca=23_a

en bild på lillan i pulkan



Kommentarer
Postat av: Teresa

Grattis på den stora dagen :) Kram

2008-11-25 @ 22:48:33
URL: http://sexigt666.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0