Modell för en dag

Ja, det var jag igår tack vare min syster. Min syster hade fått ett erbjudande där hon + fyra vänner fick bli stylade, smink, hår och sedan bli fotad av en riktig fotograf. Allt var gratis förrutom då om man ville beställa bilder vilket jag gjorde, men allt uton bilderna var gratis. Så igår åkte jag syster och ankan ner till malmö och turning torso och hade de bra denna underbara dag, egentligen skulle sara också med men blev inte så tyvärr. Men jag har skrivit upp hennes namn på en lapp så hon kan få samma erbjudande som några av mina andra tjejkompisar som jag också skrivit upp. Skulle kunna tro att dem ringer alla men har ingen aning när.

Annars  i förra veckan så hände inte så mkt, jag jobbade natt förra veckan + att vi hade kiara här, alltid kul att ha henne här:) Min vovve och mammas vovve var hemma hos mamma och pappa så dit fick jag också köra och gå ut med dem och så. Annars hände inget spec förra veckan. Mammi var här i lördags och hjälpte mig putsa mina fönster nu inför jul, tack mammi. Idag har jag haft zingo här, ja, självklart min vovvebebis också hela dagen. Imorgon kommer bror med kiara så hon ska vara här över dagarna, så får jag cykla hem och gå ut med de andra bebisarna. Emma kommer också förbi imorgon en runda, behöver snackas av lite tror jag:)

Om exagt en vecka fyller jag 21 år, så blir lite kalas för närmsta vännerna och för familj och så. Ingen fest så där, pallar inte.

Nu ska jag kolla vidare på tv, mysa med vovvarna och fortsätta äta på mitt goda Amigo chocklad som jag bara älskar, sen ska jag även gå in och pussa god natt på min fina pojkvän innan han somnar. Ha de bra

puss från oss

lite bilder från igår.

stort tack syster för den underbara dagen igår, jag älskar dig








Kommentarer
Postat av: malin

Jätte fina Bilder:)

Postat av: Anonym

Tack själv, hoppas du hade roligt!!:-) Puss älskar dig

2008-11-17 @ 22:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0