Tillbaka

I små perioder kommer jag in i svackor då jag säger "jag skriver sen" men det blir inget sen. sen vissa dagar så kan jag skriva några inlägg varje dag, men här kommer ett iaf.

Veckan har de inte hänt så himlans mycket, jag har jobbat förmiddag och mamma har varit "mammaledig" till zingo denna veckan så har träffat dem en del, Men hon börjar jobba imorgon. Jag jobbar natt nu den kommande veckan så mamma kommer hit ocj lämnar zingo innan hon sticker till jobb så hämtar hon honom när hon går hem.

Helgen har inte heller hänt sådär väldans mycket, förresten i torsdags så var mike och emma här på besök, hon har ju varit ute på skänt nu i 5 veckor men nu ska hon inte åka ut fler gånger, för nu ska hon vara hemma ett tag.

I fredags så slutade jag jobba klockan tolv för jag skulle vara hundvakt till mammas hund hela helgen så dem skulle åka upp till nybrå och hälsa på mammas moster+man. Så var hemma hela fredagen vilket var skönt, upp tidigt typ 9 i lördags för att gå ut med hundarna och ge dem mat. asper har ingen bestämd tid på mat men de har zingo. Sen låg jag casper och zingo och sov i soffan hela dagen typ, sen vid 3 kom syster och alicia, men syster gick vid kvart över tre, alicia skulle sova här, för malin skulle jobba och mike iväg. Vi lekte och mös, och en spegel for i golvet men de var  bara att plocka upp och damsuga upp de.

Badade alicia gjorde jag också innan hon fick välling och i säng. Malin kom hit vid halv tio tiden ochs kulle snacka lite så alicia precis vaknade av sin räliga hosta, så malin låg lite hos henne så hon somnade igen, vid halv elva nått så satt jag och syster i köket och snacka lite, helt plötsligt hör vi små steg, alicia var de då ja, "Hej" sa hon sött och var super glad att hon var vaken, och pigg var hon också. Så malin tog med henne hem ist för hon ville ju verkligen inte sova då hon helt plötsligt var super pigg.

Idag upp ttidgt också för hundarnas skull men sen gick vi och la oss igen till typ tolv, sen ut med dem igen. och bara tagit de lungt nu ikväll förrutom att vi varit ute hos mamma och pappa och hos kennth och ulla, det är ju farsdag, Grattis igen papps.

Älsk har sålt sitt wii också nu så jag fick 500 kr av honom, min fina snälla pojkvän, tänkte köpa en klänning från hm som jag sett om jag gillar den på vill säga, till julbordet med jobb. Jag älskar min pojkvän.

har sovit en liten stund så ska ut med casper nu sen ska jag bege mig till jobb så ha de bra..
puss från oss


denna bebis har även varit med i lokaltidningen som "veckans vovve" så nu är vi med och tävlar i den tävlingen, oavsett vem som vinner så är endå min vovve finast.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0