Zingo

Kan börja med att vi aldrig gick på haloween festen i fredags för älsk skulle egentligen jobba igår (lördag) och jag ville inte inte ta mig ut i de områdena jsälv så det blev utgång med ankan och hennes vänner ist, trevlig kväll. Slutade med att jag satt vaken tills jag spydde och sedan kunde gå och lägga mig i lugn och ro och veta att jag skapp gå upp just för att kräka. Inte ofta de blir så, inte för min del iaf. Vi gick först till inferno sen till tyck, sen speakers och slutligen inferno igen, inte så mkt folk ute men jag hade en trevlig kväll.

Men den dagen började med att mammi och pappi kom hit för att hjälpa att sätta upp gardinstänger och så, Tack. Sen kvällen var som jag skrev ovanstående.

Idag (söndag) Så kom mammi hit vid kvart över tio för att hjälpa mig att sy upp mina gardiner så dem var för långa och låg ner i golvet. Tack:)

Vid 3 kom bror, sara och mawin och hämtade mig så körde vi ner hämtade hem zingo. På vägen hem så hämtade vi upp älsk hemma sen hem till mammi och pappi där det var middag idag, middagen var lagom färdig när vi kom. Älskling sara och bror gick in först för att ge mamm kortet vi köpt, där det bland annat stog god jul, då hon skulle få en förtidig julklapp.
Sen när hon läst de färdig så blev hon jätte glad och rörd av de hon läst så hon började krama oss. För hon trodde att vi menade vår tacksamhet för att hon bjudit hem oss på middag, men när hon skulle vända sig om och krama mig så fatta hon fortfarande inget, jag sotg ju där med en hundvalp.
Då löd de så här.

mamma : Vad är de? (då hon todde de var en mjukis hund)
Vi: en hund
mamma: vem är den
jag: din
tog en stund sen sa hon
mamma: MIN
vi: mm

så blev hon ännu mer rörd.

Obeskrivlig min och känsla de var att se mammi när hon fick valpen. OBETALT

En förtidig jul klapp från oss alla
pappa, mig, syster, bror
älskling, sara, mike,
alicia och marwin

sen blev de iaf mat och mys och så,

sen åkte alla hem men jag stannade ett tag så var vi inne och kollade på en sida på hund namn, då det är rätt svårt att komma på ett nman bara så där.

Som vi skrattade när vi satt och kolla namn, men jag menar vem döper sina hundar till_
-skräpet
-tipstop
-spring
-skurken
-fisen

men de var roligt då vi satt där, haha,
Men han fick namnet Zingo iaf, söta vovven

Mamma körde mig och casper hem vi 9 då jag slängde in kakorna i ungen som pappa ska ha med sig till jobb imorrn och bjuda på då han fyller år.
Casper tyckte nog de var skönt, att få komma hem och vila i lugn och ro, så nu ska vi gå ut sista rundan för sen ska vi lägga oss, jag börjar jobba klockan 6 imorgon bitti. Så det är fem timmars sömn.

ha de bra
puss från oss

Mamma och Zingo



Kommentarer
Postat av: Egoina

nbu då?

2008-11-09 @ 22:00:11
URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0