jobb & bil på sidan

yes kom hem för ett litet tag sen och ska strax lägga mig, skönt att få natt vecka nu speciellt denna veckan som egentligen skulle varit min kvälls vecka.
det har gått bra inatt så skönt är det. senare om jag orkar ska jag ut till jobb igen och prata lite med min chef.

iaf, jag har skrattat lite för mig själv ett tag.
När jag kom hem så såg jag en bil ligga ner på sidan. har det verkligen blåst så mycket i natt eller har någon nisse vällt den eller.
jag satte in min cykel och gick bort och tog ett foto, lite komiskt är det. jo om det har blåst inatt så har den kanske kunnat vältas själv, för det var en sådan liten bil, tänk eu bil, fast nog lite större..

gick en runda med casper och tog ännu en bild, små skrattade för mig själv, och roligt att se folk gå/cykla/köra förbi när dem riktigt tittar, man tror nog inte att det är sant.
det var en bil som stannade för att studera denna bil, som sen körde vidarem var bara tvungen att skriva de.

nej nu ska jag torka av älsklings data bord medan han sover sen blir det sängen.

Ha de bra
Puss från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0