Valborg och lite annat

Det var inte igår. orkar inte skriva om alla de andra dagarna och så. själv har jag varit hemma denna veckan då de varit lite på jobb. skönt men endå så tradigt. Har även fått reda på att jag kommer att få FAST tjänst på mitt jobb inom en och en halv månad ca. så otriligt skönt att veta, att veta att man har något att alltid gå till och tjäna in pengar, samla semester och comp och allt vad det heter.

Idag skulle vi egentligen hängt med emelie och co men det blev inte så för vissa är ju idioter men vi åkte hem till mina föäldrar iaf och åt smörgåstårta och umgick med mamma pappa min moster eva och hennes man mats. och vovvarna så klart. sen satt vi bara och kolla lite tv och så så körde mammi oss hem vid halv ett tiden.

annars i veckan har det varit cool lugnt, haft kiara här på besök, min fina flicka. så det har varit mysigt att låna henne lite.

Jag orkar inte skriva så mycket här nu och har inte orkat sen sist så detta får räcka för idag.

Tack mamma och pappa för ikväll. jag älskar er

Ha de bra
Puss från oss


Kommentarer
Postat av: Sara

nä man kan verkligen inte ämföra dom men på baksidan av filmen står det flimens största love story sedan titanic. och det stämmer ju inte för dom går inte att jämföra så de e ju två helt olika flilmer.

2009-05-05 @ 08:03:15
URL: http://mammason.blogg.se/
Postat av: Emelie

absolut det vore jätte skoj :) vi kan ju höras av en dag! kramis

2009-05-09 @ 16:14:30
URL: http://schumme.webbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0