28 Augusti

Vad har hänt den senste veckan som jag varit ledig då?

i måndags så tog jag bara det lugnt, hade zingo här hemma, också var jag iväg och träffade emma och noel. stor har han blivit med endå så liten.. sötnos där. efter de cyklade jag hem till vovvarna och stra efter fyra kom mamma och hämtade mig och vovvarna då det var dax för bad för dem. på kvällen hämtade marcus mig och körde mig hem då han redan var ute och körde.

tisdag så var jag iväg och körde klockan halv elva och sen hem gick ut med casper och sen cyklade jag ut och gick ut med zingo ute hos mamma och pappa. vid halv två cyklade jag ner i stan och shoppa lite och sen halv tre gjorde jag vid mina naglar. efter stan cyklade jag hem till casper, gick ut med honom, och sen kom marcus och hämtade honom då jag skulle till körskolan klockan fem. så tykte jag det var synd att lämna min vovve igen. för älsk jobbade kvällen och mamma och pappa skulle till en arbetskamrat till pappa. Så efter kör skolan så gick jag och hämtade min vovve. och fick smaka äpplekaka som hans mamma gjort. det var super:)

onsdag fick jag sova ut, vid middastid så åte jag ner till sara och marwin (stefan var iväg och jobbade) sen fixa sara lite per telefon och jag fick försöka uppehålla marwin så länge men det gick väl bra:Psen fick marwin middag och vi gick ner i stan och handlade lite sen gick vi och hämtade alicia på dagis alla tre. marwin ska ju själv börja på det dagiset snart.
sen mötte vi upp syster i stan så gick vi och åt kina mat medans marwin och alicia fick glass. sen cyklade jag hem för klockna halvsex så var vi på handledar kurs jag älsk mamma syster och marcus för att vi ska fåköra privat. så älsk och jag ska köra med marcus och jag och syster ska köra med mamma. sen var det hem och ta de lilla lugna.

torsdag så gick jag upp halv åtta, för jag skulle vara iväg och köra klockan kvart över åtta. det gick jätte bra faktiskt. jag köpe bullar och sen cyklade jag hem. vid runt tio tiden gick jag och casper ut på jobb och pratade med pappa och sen gick jag ut i produktionen och pratade lite med ankan också. sen och sen var där ledigt i tvättstugan tidigare så jag började tvätta kvart i elva ist för tolv. gick upp och tog mig en powernap på 20 min sen ner i tvättstugan igen. när älsk vaknade så åt vi frukost. vid halv tre var jag ärdig med tvätten, så jag bäddade nytt och plockan undan för vid tre hämtade mamma mig och casper se hämtad vi zingo sen var det veterinären för klo klippning. sen åkte jag hem.
somnade igen vid halv sex och vaknade klockan åtta. vi gjorde inget spec. för sen vid 01.00 tiden så skulle jag lägga mg, men jg somnade i soffan ist.

Idag, fredag så vaknade jag då i soffan klockan 09.00 och har varit ute med casper och kollat lite här. nu ska jag in och duscha för sen ska jag ner i stan och träffa sara och marwin för en fika.

i eftermiddag så hämtar jag nog lillan en stund så hon får komma ut lite och så.

så nu ska jag lägga på ett kol.

Ha de bra
Puss från oss 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du lilla stumpe i dag är det den 5/ 9. Räcker nog med det för att du ska förstå.Puss älskar dej

2009-09-05 @ 10:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0