snart helg igen

jobbar kväll denna veckan tradigt, emn så är livet.
sen jobbar jag nästa vecka för middag sen är jag ledig vecka 35:) härligt.

har väl inte hänt så dör jätte mycket, som vanligt.
mest tagit det lungt och så.

i lördags var det middag hemma hos mammi och pappa. gott. så alla var där förrutom stefan som kom en runda senare. så massa bus med mina fina syskonbarn.

på måndag ska jag köra med körskolan tisdag så ska jag ner på kurs ett och sn ska jag väl ner och börja göra pärmarna. ska göra allt dett så fort som mäjligt ist för att dra ut på det som många gör. några man vet har ju varit på körskolan i säkert två år. men jag har lagt ett mål på mellan  6 månader och ett år. så det ltåer ju lämpligt. ska ju självklart försöka ta det fortare. men tiden får utvisa då jag jobbar skift.

precis varit ute med casper så ska snart bege mig till jobb.

Ha de bra
Puss från oss


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Vad fina ni ALLA är!! Hoppas allt är bra!!

Jag har skrivit ett inlägg om Simba idag, tänkte om du kanske ville berätta för Malin. :D

2009-08-12 @ 16:45:44
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)

2009-08-16 @ 00:27:42
URL: http://www.minnies.se
Postat av: Mamma

Kanske dax.puss älskar dej

2009-08-22 @ 13:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0