Liseberg julmarknad

vi var i göteborg, liseberg i lördags. det var mamma, pappa, jag, älsk, syster, mike, alicia, sara, marwin och marcus. stefsn låg hemma och var sjuk.

det var svin mycket folk, men trevlig och mysigt endå. kallt var det också. men det trevliga tar över det kalla om man säger så. (fel formulering) men skit i det. hehe


så tack för en trevlig dag:)

casper var givetvis inte med utan han var hos en bekant, någon som jag alltid kommer se som en släkting till oss, underbara människor. kari och casper hade haft en mysig dag men långa promenader och mys i soffan, det är skönt att jag har en sådan social vovve. jag skulle egentligen hämtat honom på kvälle, men det blev inte så då hon ville ha honom över natten, och det är så mysigt för han ska alltid ligga under täcket intill en en liten stund när man ska sova. så jag hämtade honom igår vid mdidag (söndag).


när jag lämnade casper så "förvänta jag mig" på något sätt att madde skulle vara där. jag saknar alltid madde. men vissa dagar merän andra. jag ikommer alltid sakna den vovven, hon är den lugnaste och snällaste hund jag någonsin mött och jag kommer bevara de minne jag har med henne i hjärta och minne. jag älskar dig madde <3


på kvällen när vi kommit hem från liseberg körde jag älsk och marcus ut till tobbe en runda sen körde vi bara en sväng och sen hem..


igår så var vi iväg och handla julgran, så diag ska den upp, mamma och pappa ska komma hit och sätta upp den till mig senare så jag jobbar kvällen. vid 17.00 åkte vi hem till älsks föräldrar på lite kalas då hans pappa fyllt år, sen åkte vi hem till marcus och kolla film. vid halv tolv gick jag hem då jhag var trött, men älsk stanna. jag kom då på att jag var tvungen att läsa lite teori tills idag då jag hade körlektion.


så imorse 9.10 så körde jag, hem och åt fruktost med älsk sen suttit vid datan lite och så. snart kommer marcus för att hämta casper eftersom jag sla jobba, sen hämtar mamma och pappa honom där.


nej nu ska jag gå.


ha de bra.

puss från oss.


Kommentarer
Postat av: Em

Åh, men gulliga du! Vad rörd jag blev över dina ord! Tack! Och bli inte förvånad om du blir av med Casper en gång eller två innan nyår.. :D

2009-12-14 @ 14:36:37
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Em

God jul till er också! Hälsa mamma, pappa, Malin och Stefan och önska även dem God jul! Åh! Jag får ju inte glömma Casper! Hälsa att jag verkligen ser fram mot att ligga sked igen!! (Hehe, hoppas någon läser detta och inte vet vem Casper är! Hahaha!) KRAM

2009-12-24 @ 10:46:45
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0