Trötte dag

yes, efter jag slutat klockan två så körd ejag hem och ci ut med casper hjärtat och sedan cyklade jag till mammas jobb och träffade syster och lilla prinsessan och mammi så klart. Pappa träffar jag ju varje dag på jobb.

var där ett tag, och ännu fattigare var jag när jag cyklade där i från. jag beställde lite från en katalog dem beställer ifrån. fina och billiga kläder, men de ökar i pris när man sitter där och tittat och väljer.
Väl hemma så sov jag 45 min. sen frågade jag mamma snällt om hon kunde köra förbi mig efter hon slutat och väcka mig. men när hon gått så somnade jag om igen, onädigt att hon kom och väkte mig. Hade inte mage att säga till henne att jag somnat om. Men jag frös så så jag la mgi för att värma mig lite. och det resulterade i att jag somnade igen, emn hon läser de här ju. Hon var snäll och väkte mig och jag somnar igen, vilken stil alltså:P

lagade sen middag efter duschen och runda med casper, nu för ett tag sen gick jag sista rundan med casper och nu kallar sängen.

ska upp tidigt imorgon också ju.

Ha de bra
Puss från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0