Veckan som gått

fredag - Jag gick upp vid nio tiden och gick ut med casper och sedan så cyklade jag till tåget vid tio tiden för jag skulle till tandläkaren. hemma i landskrona igen vid tolv halv ett och sedan vidare ut till mammi och pappi för att gå ut med zingo. Ställde min jävla cykel där ute för jag hade pnka när jag kom till stationen och pappa ko och hämtade mig och körde mig hem, tvättade och städade resten av dagen/kvällen och sen skulle jag jobba natten mellan fredag och lördag med ankan då man ite få jobba själv. Men vad trött jag blev, inget funka som det skulle så jag sket i de efter ett par timmar och hjälpte ankan ist och bytte rullar och sånt. Somnade till en kvart id bordet också. så trött var jag.
Efter vi slutat vid sex så gick vi upp och duscha och basta, det brukar vi alltid göra om vi jobbar sånna nätter som fredag till lördag. Vi gick vid sju tiden, när jag kom hem så strök jag mina nya gardiner och satte upp och kolla lite på datan och sedan körde jag ner till veterinären med skrållan för jag ville kolla hennes sår efter stelariseringen, och det så sådär ut, eftersom kattungarna vatt där slickat och rivit lite så var de som de var men det var ju inte helt illa iaf. Dem tvättade rent lite och sen fick hon en spruta i nacken mot antiinflammation och antibiotika i. sen cyklade vi hem igen och var hemma vid tio så då la jag mig. Lördag då.

Lördag - Efter jag sovit fyra timmar så gick jag upp klockan två och då hade jag mess från Gabby, hon som bygger mina naglar att jag kunde komma vid halv tre ist för kvart över fyra så jag gick ut med casper och sedan cyklade jag ner där. Mötte syster och alli efter så tog vi en snabb fika på maddes sen blev de hem gång och bara lungt hela kvällen.

Söndag - Vaknade runt tio tiden och mamma kom väl vid en elva och hämtade mig så körde vi och handlade lite och hämta lite saker hemma hos mamma och papa sen hem till mig igen.

Medans mamma sydde upp mina gardiner så satte jag degen till bullar. Medan den jäste så åt vi frukost. älsk var på jobb. Sedan bakade jag kanelbullar och sedan körde mammi vi hem till mamma och pappa, älsk var också med, han skulle hjälpa pappa med datan och pappa skulle fixa min cykel som han då gjrode också. tack.

Älsk åkte med mackan dem skulle hämta en nya data till älsk och sedan åt jag där, sen körde pappi mig hem.

Måndag - jobbade mellan 06-14 sedan hem ut med casper, somnade i soffan och och vaknade tio i fyra och skulle vara hos veterinären klockan tjugo i fyra. Så snabbt dit med skrållan så tog dem stygnen på henne, men hon skulle endå försöka vara ifrån kattungarna så mycket som möjligt då de "spruckit" lite. Men nu ser de bra ut.
Hon får dock vara instängd i badrummet på dagarna när jag jobbar och ute när jag är hemma så jag ser om ungarna är på henne eller inte så jag kan ta bort dem så de kan läka någon gång så jag kan släppa ut henne igen. Lungt resten av kvällen.

Tisdag - jobb och sen bara lungt, sov i soffan från coh till då jag var dunder trött.

Onsdag(idag) - Slutade som sagt klockan två coh då cyklade jag hem och gick ut med casper hjärtat och sedan cyklade jag ner till frissan och klippte mig, blev faktikt hel nöjd trots att jag klippte det en bra bit.
Vidare till posten och hämtade ut vagnen som jag beställde till syster, då jag ite var hemma innan idag då dem skulle leverera den så hämta jag ut den, inte så tung och stor låda så jag tog den på pakethållaren, ringde syster och sa att vagnen kommit och hon blev hyper och sprang hem. Vi satte ihop vagnen och mammi kom och tittade en snabb sväng och kolla även mitt hår.
sen skulle hon hem innan pappa åkte iväg.

Syster oxh Alicia följde mig hem, undrars varför? haha, Ny vagn så klart.
ikväll har de bara avrit en lugn dag i soffan, hur skönt som helst. och jag får spader på kiseungarna då dem är hyperpigga och håller på hela tiden, men de kommer endå kännas jobbigt när dem inte är kvar här längre. varför är man aldrig nöjd egentligen?

snart blir de en runda med casper och sen sängen. kanske ska söäga i mit nått att äta också. lite fil.

imorgon skulle hon vara ute från morgon till kväll så nya ljul får hon nog snart köpa. haha.

sista jobbe dagen imorgon då jag ska vara ledig på fredag. Skönt.

Ha de bra
Puss från oss





Kommentarer
Postat av: Nina

Är du sjuk? du ser sjuk ut! annars skulle jag rekommendera lite smink...

2009-02-12 @ 15:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0