sista kvällen denna veckan

jobbar som sagt kväll denna veckan, därav lite blgoginlägg, (då är det som vanligt då), för jag orkar inte.

Ledig imorgon sen är det jobb igen tills nästa torsdag för jag är ledig nästa fredag:) härligt!!

Karnevalen för en vecka sen, jag och mamma cyklade ner på torsdagen och mötte upp syster och alicia där ett tag och jag fick min langos, mums. vi träffade öven på sara stefan och marwin så marwin lånade vi ett tag och gick lite med honom så fick sara och stefan gå lite för sig själv lite också:) jobb på fredagen tidigt så det blev inte så länge.

Fredag så åkte älsk iväg till tyringe för att hjäla pappa med lite grejer på lördagen, så jag cyklade ner till sara och bror på lite fest + deras vänner. Trevligt. vi gjorde även stan lite grann, trött var jag då det var jobb på förmiddagen. sov även ute hos mamma då både pappa och älsk var borta. Så var väl hemma runt halv tre.

Lördagen så cyklade jag och mammi ner igen och mötte upp syster och alicia så kollade vi på karnevals tåget, när jag kom hem sen så hade älsk somnat ett tag, men vid åtta tiden så åkte vi ner i stan allihopa, mamma pappa jag och älsk, syster och alicia och tittade, men älsk var fortfarande trött så mamma körde hem honom. jag och malin åkte karuseller och det var grymt kul.

förutom att jag kunde slå en kvinna på flabben så var det en kanonhelg, där något hände i denna döa stad.

vi kollade även danne stråhed också, alla gillar honom, det bara är så.

och sen har jag jobbat denna veckan så har inte hänt så mycket.

snart kommer mamma på middag om hon hinner.
sen jobb mellan 14-23

Ha de bra
Puss från oss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu är det nog dags.Du vet säkert vad jag menar. Puss älskar dej

2009-07-20 @ 19:44:42
Postat av: Egoinas mamma

Naw, vad söta de är och DU oxå! :)

Sv: Tack för din kommentar! Det gick väldigt fint till på Landskrona Smådjursklinik. Jag kände mig lite otrygg på avgörelsen, men veterinär etc tyckte det var rätt att låta henne slippa. Hon tidvis haltade också, något hon även gjorde nu de senaste dagarna. Jag tror hon har det bra nu och jag är glad för att hon inte behövde lida en massa. Jag vet du var väldigt glad för henne och hon för dig! Ursäkta att jag inte orkade prata i telefonen, men jag tyckte ändå det var viktigt att du fick veta. Vi vänjer oss och sen är det de goda och roliga minnena som stannar kvar. Just nu är jag bara fruktansvärt ledsen.. Vi hörs!!

2009-07-27 @ 21:48:02
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0