Sol och bad

Det har jag hunnit med nu när jag avrit lång ledigt.

I torsdags så tog jag ledigt så när jag vaknat och gjort vid mig så cyklade jag ner till sara och marwin (stefan jobba) för vi skulle enr till halv månen och bada när lilleman vaknat, men han sov som ens tock och vädligt länge. men det har ju varit så varmt ute att dem cokså blir utslagna. När han väl vaknade vid tjugo i två så gick vi ner och bada, och då hade syster och alicia också kommit så dem hängde också med:) ankan kom också och joinade oss en liten sväng.
Vid fyra gick vi hem och snackade lite på deras uteplats sen körde jag hem till älsk och mös och åt på ballkongen.

Fredag så var det likadant på mogronen, upp gjorde vid sig och ut med casper sen cyklade jag ut till mitt jobb och pratade med min chef om helgen, mend et blev inget jobb i helgen, skönt. så det blev en långhelg för mig ist:)
efter jobb så cyklade jag hem ochg cik ut med caser igen sen hämtade jag upp alicia vid trafikljusena och sedan gick vi hem till saras pappa där vi mötte upp sara och marwin.Vi skulle bada i deras pool idag ist för havet, otroligt varmt men så skönt att bara kunna hoppa i och djupt direkt:) slippa gå flera km.

Iaf, vi fikade på lite bulle och så, mums, men barnen var inte så sugna, det var väl varmen även där. efter lite bad till så somnade både alicia och marwin som stockar och sov ca två timmar. När dem vaknade så var det lite mys sen badade vi en gång till sen tog vi på oss och gjrode vid oss och gick, klockan avr väl runt fem då eller nått. Så jag och alicia hade följde med sara och marwin hem så jag skulle lämna lillan hos farmor, malin jobba och mike var iväg.  Sen tog jag bussen hem och så.

Mamma kom och hämtade mig och älsk. Älsk gick ehm till sina föräldrar och jag gick upp till mammi. Pappa avr i tyringe. Marwin var även där. Han skulle sova hos mamma så sara och stefan skulle ut. så lite mys innan sängen kallade på honom, men det fick hur bra som helst. Jag åt där sen åkte vi hem.

När jag kom hem så bytte jag bara om sen cyklade jag och hämtade upp syster och sen ner och gick ut med älskade kiara. min fina vovve, eller en av dem. ehhe. Får ha henne snart igen ett tag, saknar henne. finaste vovven ju.
sen hem och tog de lugnt innan sängen.


Lördag, upp ut med casper och sedan gick jag ner i stan med mamma och alicia så gick vi och fikade, ner om havet så lillan fick bada och svalkade sig innan middags vilan. skönt tyckte hon. lilla loppan.

Jag åkte hem sen lite senare så hämtade pappa upp mig och älsk på väg hem så åt vi där ute. mumms.
åkte väl hem runt tio. och då cyklade jag till syster sen gick vi en runda, det var så skönt ute, vi var väl ute runt en och en halv timme. skönt och mys med syster yster.

Söndag var bara hemme, mamma och zingo kom en runda. sen kom även syster och alicia en sväng, jag städade och plockade undan medans dem var här. när dem gick vid halv tio så torkade jag golvet så åt vi ner gick vi och la oss i princip.

Denna veckan jobbar jag förmiddag och det gör älsk också, han har bytt skift så nu jobbar vi samma skift. skönt:) har lite mer tid tillsammans:)
dock åker han före mig och kommer hem efter mig, men det är ju så när jobbet ligger någon annanstans. själv har jag två min max till jobb.

Tufft att komma upp men skönt att ha eftermiddagen, även nått annat som är skönt är faktiskt att det är lite svalare nu.
Nu sitter jag och tittar på lotta på liseberg, kul med lite sånna program okså tycker jag. älsk gick och la sig innann för en stund sen eftersom han går upp klcokan 04.00 när han jobbar förmiddag. nej nu orkar jag inte mer

"han kommer aldrig bli lycklig utan vovvsingen"

Ha de bra
Puss från oss

Mina fina syskonbarn, mina ögonstenar

Kommentarer
Postat av: Systeryster

CIA!?!

2009-07-06 @ 22:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0