Varmare och varmare

För det blir det. Visst jag ska inte sticka under stolen med att det är underbart med fint väder. Men hoppas då också att det håller i sig näsa vecka då jag jobbar förmiddag.

Men det är otroligt jobbigt att jobba när det är så varmt, för det är ännu värmare inne i fabriken, på jobb då altlså. Det är som en bastu, Fast att man har linne och shorts så är det väldigt svettigt, och man känner sig så jävla äcklig, + att maskinerna sprutar ut värme. Det är skönt med värme och när det är fint väder men inte när man jobbar, om man hade varit ute så:)

annars, ja jag jobabr kommer hem och sitter lie vid datan går och lägger mig, går upp vid 10 halv elva nånting, sitter lite på ballkongen och datan sen är det samma visa igen då jag jobbar eftermiddag.

Fredag ska jag gå och bada med lillprinsen sara och alicia hemma hos saras pappa blir det nog då.
Blir att man träffar dem lite då man jobbar som man gör. Men det är sånt man får ta.
Tyvärr. Man måste ju jobba. Så man sen kanköpa massa grejer till mian fina syskon barn.

Från och med idag har jag fast jobb, UNDERBART:)

Nej nu blir det mat på ballkongen och en runda med casper sen jobb.

Ha de bra
Puss från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0