sol?

Men jag vill ju helst att de ska regna då jag jobbar kvällen. nej då blir det bara vrmare och varmare. man får väl trösta sig med ledig fredag och hoppas att det är fina nästa vecka också iaf då jag jobbar förmiddag.
Dock ska jag nog jobba hela helgen, men bara till 14.00 isf så det ska väl gå. bra pengar.

Annars har jag bara en dag kvar som timanställd för imorgon får jag fast, så underbart, kan samla semester, komp och arbetstidsförkortningsdagar. har redan fyra st. så ska ta ut någon nu i sommar, och spara någon till jul.

Det är hur varmt som helst på jobb, fast att jag har shorts på mig så hjälper det inte. just nu jobbar vi i shorts och linne i princip. helst skulle man velat gå i shorts och bikini överdel, men det kanske inte heller äär så lyckat.

Älsk jobbar ju förmiddag så vi ses inte någonting, jag sover när jag går till jobb och han sover nr jag kommer hem. kul. eller inte.
dock kommer han förbi jobb när han cyklar hem så jag får poussa på honom lite iaf.

jag varavar dagen innan jobba med lite data och sitta lite på ballkongen.
och fasar och har ångest för att gå till jobb i detta fina vädret. men pengar och OB behövs altid.

nästa månad blir jag rik, iaf för ett tag:P men jag vet vad jag ska ha de pengarna till iaf, och det är inget slöseri här inte utan till bra saker.

nej det blir ballkogen ett tag till sen lite mat ut med casper sen jobb 14.00

Ha de bra
Puss från oss



Kommentarer
Postat av: zandra

Om det blir en tös ska den heta Zaga, om det blir en påg ska den heta Oliver

2009-06-30 @ 13:38:39
URL: http://sebzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0