3 År

För idag den 19 Maj fyller mitt hjärta casper tre år.
Grattis min lilla älskling. Kan inte tänka mig tre år, den är länge men endå inte, Det har gått otroligt fort.
så jag har haft honom exagt 2 år och 10 månader nu.

Jag kommer ihåg när vi körde och kollade på honom när han var fem veckor gammal, då var han inte stor den lilla krabaten, det är han iofs inte nu i heller men där var han så pytte liten. När han lekte med älsklingens strumpr hela tiden vi var där. Jag älskar dig hjärtat

Annars. Precis kommit hem från jobb, eller precis och precis, för ca en haltimme sedan så gick ut med casper direkt då och sedan väkte jag älsk som ska iväg vid halv nio, ovanligt lätt väkt idag faktiskt.

Vad har anndra hänt`? Nej inte så mycket faktiskt, är inne på min tredje natt vecka, lite slut börjar jag känna mig nu.

I lördags så var det 20 års fest för sara så vid halv sex var vi där, dess för innan så hade jag varit och hämtat alicia då mamma malin och pappa mike skulle iväg på en annan fest, så hon hängde på och firade saras 20 års fest. Ja morbror och flera andra var där som hon kände. Lekte lite med nellie och sprang in och ut i trädgården och skulle känna på vattnet i saras pappas pool ville hon också hela tiden.

i söndags vaknade jag vid ett tiden och då cyklade jag ut till karlslund och mötte mamma marwin malin och alicia en runda sen hem och så sen sov jag ett tag innan jobbnatten började.

Nu ska jag rätt in i säng och försöka komma upp i tid idag för igår gick jag upp klockan fem och sen gick jag och la mig igen vid haölv nio för att vila innan jobb, men då sov jag knappt eftersom jag gick upp så sent så var jag inte spec trött.
Nu ska jag dock in och försöka sova, och som sagt försöka att komma upp i tid för jag ska ut till jobb och prata lite med min chef också.

Ha det bra.
Puss från oss

Casper 5 veckor

                 

Casper nu

         

Kommentarer
Postat av: "Mormor"

Grattis Casper visst går tiden fort.Du är en riktigt söt vovve. Jag saknade dej jättemycket när du flyttade här ifrån.Älskar dej min lilla "Cappi"

2009-05-19 @ 21:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0