Ännu En Icke Sovande Natt

Precis som dety låter.

Som förr förra natten blev. kroppen är verkligen inställt på att vara vaken på natten men men.

Jag gick och la mig klockan elva för att försöka komma upp i tid nu på mrogonen då jag börjar jobba klockan sex, men jag vaknade igen klockan två. Ussha.
Sedan somnade jag om och vaknade tre gånger till och då kolalde jag på klockan och då var hon bara tre, försökte och somna igen men kunde inte så halv fyra gick jag upp och duscha och gjorde vid mig.

Jag lte efter den lilla katten då hon brukar stå utanför sovrums dörren när man öppna den när man vaknat men icke.
Hon var ingenstans så jag tänkte att hon måste ha ramlat ner från balkongen. Min tanke var att hon isf brötit benen i kroppen för hon är inte speciellt duktig på att landa på benen, faktiskt.

Jag tog casper så vi skulle gå ut och gå en runda, släppte ut skrållan och hoppades att hon skulel hitta henne eller att stina (den lilla katten) skulle höra henne och komma fram. så jag kallade på henne och då jamade hon i buskarna. visste inte vad som väntade. Men fram kom hon och hon hade inte skadat sig merän skrapat lite under nosen och lite på understa käken.

Upp med henne sedan gick jag ich casper ut en runda på en halvtimme. Skönt nu på morgon kvisten.

Nu ska jag strax sticka till jobb, så vi hörs kanske sen.

Ha de bra
Puss från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0