Får väl ta mig i kragen

.... och skriva lite.

Så vad har hänt? typ ingenting. mitt liv går ut på ingenting känns det som.
Inget jobb denna veckan som varit, emn nästa vecka blir det natt och veckan därpå också.

I torsdags så åkte jag och mamma till väla och ikea. Blev lite nytt, skönt:) sen fika vi självklart där också, det är ett måste när man är på väla, iaf enligt mig.
När vi åkte hem så köpte vi mat med till älsk, men han hade precis ätit så han avr inte så hungrig:S hehe.

i fredags så tog jag och mamma med oss alicia och körde och hanla lite mat, efter de så hämtade vi älsk sen åt vi "midsommar mat" alltså nypotatis, grädde lingon köttbullar gröslök. mumma, bästa maten på året tycker jag. sen åkte vi hem vid hal tolv eller nått.

idag gick jag upp vid halv tolv, tog på mig och gick ut med casper sen cyklade jag med anna ut till colorama och tittade på färg så vi ska måla om vårt badrum och sådär-

när jag kom hem så la jag mig och vilade ett tag sen hämtade mamma mig, pappa hade kommit hem från norge idag så jag fick ett hjärta med anton bergs choklad. gott va de. och ett toblerone. :) sen körde vi och hämtade pizza och hamburgetallrikar och hämtade älsk på samma gång.
sen åkte vi hem vid halv tio.

nu är jag hemma och gått en runda med casper. Blir en lite längre runda sen efter filmen på fyran. tycker den är rätt så bra.

Tack så mycket för chockladen pappa.
Jag älskar dig älsk.

Mors dag imorgon så då ska jag ut till min älskade mammi igen

Ha de bra
Puss från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0