Hunnit med en hel del

För det har jag gjort. Men nu är jag så trött, i ca tre timmar jag jag suttit i soffan och slumrat till och vaknat till slumrat till och vaknat till hela tiden. Nu kan jag dock hålla ögonen mer öppna.

Ska snart gå ut med casper sen tänkte jag koka nudlar för nu blev jag likte hungrig.

Vad jag har hittat på idag?

-Vaknade halv sex gick ut med casper
-duschade
-möblerade om stora rummet
-gjorde vid håret och sen ut med casper
-Hämtade lillan för att lämna henne på dagis
-köpte dansken bullar med mig hem
-möblerade om stora rummet igen då det inte blev bra när jag lämnat lillan på dagis
-bäddade rent
-städade
-hämtade lillan på dagis klockan två
-gick bort om mamma och sa hej sen hem till malin
-alicia fick presenter och bus hemma
-jag malin och alicia gick till stan och tog en fika på maddes
-sedan hem och här har jag suttit i prinsip sen dess.

Jo jag har ju varit ute med casper mellan allt det där. Måste upp och röra på mig så jag är vaken ett tag till.

Ha de bra
Puss från oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0