ingen ork

till att skriva idag heller men lite smått


igår fikade jag med emma och hennes mage har sjunkit en del och börjat få förvärkar så vi får väl se när lilla noel vill titta ut.

idag har det varit lugnt. träffade mamma och alicia i stan så gick vi och tittade lite nere vid hamnen där dem skulle ha nått för barnen men där var typ inget, alli fick iaf en ballong som hon blev hur glad som helst för. Efter det gick vi och fika på maddes. Mys:) när vi var på väg hem så gick gick jag och retades med alicia en lång stund. jag upprepade samma sak, lite roligt är de och tetas med henne. Hon skrev tuta= sluta men till sist när hon var riktigt sur på mig så hyssha hon bara mig allt vad hon kunde. söta lilla prinsessan.

vid kvart i fem hämta pappa mig, älsk och casper så lämnad ejag casper hos mamma och pappa och sen gick jag och älsk bort till ulla och kenneth vi skulle grilla där idag.

efter en stund gick jag hem så för att ta vovvarna så jag släppte dem på gröningen så dem fick springa och det gillade alli också, dem var redan nere då alicia och mamma var på lekplatsen. alicia sprang efter vovvarna och sen jagde både jag och mamma henne och hon skrattade, jag snurrade henne många gånger då hon ville mer hela tiden så hon vinglade när hon kom ner på marken, lilla bus sessan.

gick bort till ulla och kenneth igen och var lite social och kolla tv och så sen åkte vi hem vid elva tiden. alltid skönt att komma hem:)

casper ligger och vilar och har gjort sen vi kom hem i princip efter allt lek och spring med zingo.

inte så mkt uppdatering på sista tiden, jag har jobbat natt och ska göra de den kommande veckan också. Så då är inte jag så pigg och orkar typ inget så så det blir nog lika tomt en stund till..

Ha de bra
Puss från oss

Kommentarer
Postat av: emma

Läs Reglerna innan du kommenterar, Tack!superfin blogg du har!:)



besök gärna min

http://puredesiree.blogg.se



och säg vad du tycker.

dig kommer jag lägga till i favoriter:)

2009-05-10 @ 18:37:43
URL: http://puredesiree.blogg.se/
Postat av: Madicken -- Foto

Ha en bra söndag :D

2009-05-10 @ 19:45:07
URL: http://metrobloggen.se/conlerc
Postat av: Emelie

Hej gumman , svarar här :) Nä Gustav jobbar inte han har gått hemma nu i en månad, han förlorade jobbet nu i en varsling . Så han har tänkt att plugga upp två betyg sen läsa nåt el ämnen så han kan få behörighet i det :) så vi kommer plugga båda två till hösten .. det är bättre med mig nu, har haft jätte ont i halsen och hostat som tusan men nu går det på rätt håll .. hur är det med dig? Puss älskar dig

2009-05-13 @ 14:13:32
URL: http://emelieanderssson.blogg.se/
Postat av: Emelie

gud vad tråkigt att han med fick gå :( Men skönt att han kunde ta ut sin semester , Gustav fick sina semesterpengar och det tackar vi för .. hehe dom kom väldigt lägligt med tanken på att a-kassan alltid tar sån tid . Och semester får han nu i sommar .. haha vad roligt att han har fått jobb på en skola :) Hoppas han kommer trivas där ..



till helgen ska vi åka till Trelleborg , var ett tag sen vi va nere nu . Ska du göra?



Puss älskar dig

2009-05-14 @ 08:01:13
URL: http://emelieanderssson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hoppas ni haft en bra helg :) Ja klart vi måste ses snart .. Va för länge sen .. Hur går allt för dig på jobb? Blir det fast?



Puss Älskar dig <3

2009-05-17 @ 11:02:39
URL: http://emelieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0