Morsdag Och mys på balkongen

Idag vaknade jag vid halv tolv eller något, kanske inte på världens bästa humör. Men man får vara lite små sur ibland:P

Tog det lungt ett tag sen åkte jag ut till mamma och mamma runt två eller nått sånt. Mamma fick en fin blomma av mig och ett fint kort som där stog"världens bästa mamma" och ja det stämmer ju faktiskt ju, för mig iaf:)

Mamma, pappa jag alicia och malin fikade lite på ballkongen, mysigt. det har varig otroligt varmt idag, men det är lite jobbigt när värmen bara dyker upp så snabbt, jag får oftast on i huvudet då.

Alicia och syster åkte hem och pappa körde iväg en sväng, så jag och mammai slappa i sängen:P tills pappa kom hem igen. Då körde jag och mammi ut till kyrkogården och satte ljus för mormor i minneslunden, ja man får ju göra nått då det är mors dag.
Så jag åkte hem samtisigt.

När jag kom hem så satte jag och älsk oss på balkongen och mös med vars ett glas cider, mys, men vi gick in igen då det började stänka lite från himmelen. Men det var inte allt för mycket så vi gick ut på ballkongen igen och satte oss och spela lite kort.

Jag cyklade och handla en pizza som vi delade på och åt på ballkongen då också.
Satt kvar ett tag och mös och spela lite kort, mysigt:)

Nu har vi nästan gått in så älsk sitter och spelar lite och jag ska gå en lite längre runda med casper.

Grattis på mors dag igen mammi, Jag älskar dig



Jag och min fina älskling, Jag älskar dig

Ha de bra
Puss från oss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack så mycket för den fina blomman. Älskar dej också

2009-05-31 @ 23:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0