Piggare idag

Idag är jag lite piggare än igår, Eller jag var ju rätt pigg hela dage men på kvällen smög tröttheten på mig från ingenstans.
 
Som sagt så fick jag gjort en hel del igår, skönt. Men vid sex igår kväll började det, när jag väl satte mig ner och tog de lungt, så somnade jag till flera gånger. Jag gjorde lite nudlar vi halv elva igår kväll sen kollade vi lite på tv och sen vid kvart över tolv halv ett så gick jag och casper in och la oss, älsk hade redan sovit en lite stund då.

Men jag sov hela natten, så skönt. Sovit gott hela natten:)
Jag gick upp vid kvart över tolv, då tyckte älsk även att jag sovit färdigt så han sa att jag lunde gå upp så vi skulle gå ut med casper. Och när vi endå var ute så gick vi bort till affären för att handla frukost. Vi handlade ny bakat bröd och pålägg.

Känns som söndag, kanske för jag har varit ledig i två dagar nu, eller egentligen bara en, men jag gick ju av i tisdags morse, så var ledig hela den dagen. Och sen ska jag jobba imorrn, förmiddags pass. Undrars hur det ska gå. Det var evigheter sen jag började klockan sex. Har ju jobbat natten nu i ca två månader men det går säkert bra, jag får även helgdags ersätttning imorrn hela dagen så det är bra med pengar:)

Har fått bebisnojja nu känner jag. Kanske beror det på att många jag känner ska ha barn eller har barn.
Men först ska jag ha fast vilket jag fåt i juli någon gång och älsk ska också ha fast, så båda får fulla löner, så man alltid har pengar och slipper att snåla och sånt.

Men det är väl bara en period nu, går väl snart över. Men visst har vi snackat om det. Men som sagt, fasta jobb först sen kan tankarna gå mer dit.

Snart börjar jag att tvätta, klockan fyra för att vara exagt. Till klockan åtta.

Trots att vi inte har gjort nått speciellt idag så känns det endå som vi har haft en mysig dag här hemma, jag älsk och casper.

Har även ringt mamma och tarrat henne med att fråga vad hon göra si så där varje 20 min ungefär:P hehe.
casper saknar dem också, men det bryr dem sig inte om. Skämt och sido. hehe.

Nej nu var det bra här.

Ha de bra
Puss från oss


Jag Älskar Er

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej stumpe jag bryr mej visst om Casper. Jag tycker faktist lika mycket om han so Zingo fast det vet du. kommer en runda i morgon till dej. puss älskar dej

2009-05-21 @ 16:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0