Söndag

inte hänt spec mycket idag. men kan börja från början

i fredags så kom pappa hit och hjälpte mig att möta våra fönster så de blev rätt, för  veckan ska jag iväg och handla persienner till de nödvändigaste fönsterna. sen åkte vi med pappa hem så åt vi kina mat och pizza. Alicia var också där då malin jobbade och mike va borta, så hon åt också lite av varje.

Efter maten så gick jag mamma alicia och vovvarna ner på gröningen nedanför min kära föräldrar och sprang och busa. Gick och gunga och lite så sen kom mamma malin och hämtade lillan.´så åkte vi hem samtidigt.

Igår Lördag så var det först lugnt på dagen, städade lite. Vid halv fyra tiden kom mamma och hämta mig och casper, jag skulle bada och klippa dem. Brukar göra dem fina tills vi ska till veterinären.
Brukar göra vid dem en.två ggr i månaden. och det passar ju bra precis innan klo klippning hos vetten.
vid halv sex traskade jag hem till älsks föräldrar där älsk redan avr för vi skulle äta där.

grillat åt vi, gott:) men nu började jag tröttna på grillat, är ju soms agt inte jätte förtjust i kött men de går.
blev lite smått irriterad ett tag men det gick över sen mot kvällen. Jag brukar inte sura några längre stunder.

vi åkte hem vid halv ett tiden och kom nog i söng typ halv tre-tre,

Idag söndag så ringde dem som skulle komma och hämta vårt förra stora rums bord vid elva tiden, men jag sa att det gick bra så det gjorde inget. Det visade sig att det var en som jag umgicks med innan, hans föräldrar. i vilket fall som helst så är nu bordet borta, skönt:)

vid två tiden åt vi "frukost" hehe. pannkakor. mumma. slappat hela dagen och sen traska vi till affären och handlade lite. nu ikväll vid tio kom mamma och hämtade mig då jag avr godis sugen men hemmakväll var stängt, jag som trodde att dem hade öppet till klockan elva, men icke sa nicke.
Sen körde vi ut till statoil och handlade hamburgare, så nu sitter jag här är proppmätt efter hamburgare, godis och sånt.

har även betalat våra räkningar idag, skönt, så nu är dem borta för denna månaden:) alltid skönt när det är gjort.

Casper har även varit hängig hela dagen, vet inte om det är för att han var ute hos mamma papa och zingo hela dagen igår, men så brukar inte han bli. Han har verkligen legat hela dagen och sovit förrutom då vi har varit ute.
har tagit tempen på honom så får höra med veterinären imorgon vad vovvar ska ligga på, för det har jag glömt, har för mig att den ska ligga rätt högt. Kanske bar alite krasslig, vet inte. Men vovvsingar kan nog bli det lika mycket som oss.


"jag verkligen hatar när någon säger till mig vad jag ska tycka och inte ska tycka"

Ha det bra
Puss från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0