Tidig Morgon

Ja det kan man väl säga att det är. Klockan är nu halv sju på morgonen. vad gör jag upp när jag hade kunnat sova?

Jo igårkväll/inatt så tänkte jag att jag förbereder för räkningarna på måndag och sen dammade jag fönsterkarmar, möbler och sådär. möblerade även om i köket. Jag var färdig runt halv två i natt. Då gick jag ut med casper och sedan kollade jag lite på tv.
Vid halv fyra var jag i säng och när tidningen kom vid fem tiden imorse så skällde casper till lite så då vaknade jag också till, bara det att jag kunde inte somna om. så halv fyra gick jag och la mig, fem vaknade jag och halv sex gick jag upp. Känner inte mig så värst trött faktiskt.

Jag gick upp ist för att ligga kvar och rulla tummarna, tog på mig och gick en runda med casper. När jag kom upp så tog jag en dusch och nu har jag nästan precis kommit ut där ifrån och har klätt på mig.

Jag tänkte jag skulle möblera om stora rummet också nu faktiskt och sedan göra vid håret för sen tänkte jag lämna lillan på dagis idag och sen hämta henne vid två igen. Det är inte så ofta jag kan göra det då jag jobbar så jag tänkte ta tillfälle i akt. Så, så blir det nog, får bara se när syster och lillan vaknar.

Nej dags för lite möblering.

Ha de bra
Puss från oss

Kommentarer
Postat av: Syrran

Du är inte klok. :-) Att du är pigg är nog för att du har jobbat natt så länge nu och du är van vid att vara uppe.

Puss älskar dig

2009-05-20 @ 08:03:37
Postat av: Mamma

Det finns bara en som du stumpe. Jag vet inte en till som möblerar om så mycket som du. Puss älskar dej

2009-05-20 @ 20:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0