Kalas

Det ska jag ha idag, så jag har för ett liten stund sen bakad en del choklad pinnar, dem är så goda:)

nu sk jag gå ut med min vovve sen ska jag och mammi köra iväg och hämta mörgås tårtor och handla till i efter mdidag. ska hinna duscha också idag innan.

blir familjen och älsks familj och en kompis.  så vi blir några stycken.

hinner vi så ska vi hinna ner på jul skyltningen också en runda, emn vi får se var tiden tar vägen och vad klockan blir när allt är klart och så.

 

Vi ska även ikväll ta ut allt från köket och hallen då golvläggaren kommer i morgon bitti och lägger golv till oss, äntligen. och det går bara över dagen så slipper jag så skitigt och stökigt så länge.

 

nu måste jag bege mig.

 

Ha de bra

Puss från oss

 


Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

tack.. jag är så velig bara :P köpte den på gina tricot på väla men där fanns inte så många kvar när jag köpte den (;

2009-12-05 @ 19:16:26
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Em

Vad mysiga foton! Jag har stängt av mobilen, sover så fruktansvärt dåligt och när jag lägger mig på soffan så ville det vara typisk om telefonen ringer. Behöver du hundvakt? Jag är gärna det, men just i dag eller i morgon vare sig kan eller orkar jag. Jag är helt slut + att jag har saker jag måste göra. Men är det till veckan eller nästa helg?

2009-12-05 @ 19:49:38
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Em

Det fixar vi! Vad trevligt! Då skall jag trötta ut han med världens längsta runda!! :D Du kan skriva i min blogg eller smsa tiden jag skall ha han, så jag vet. Jag är morgonmänniska, så det går bra att ta han tidigt på morgonen.

2009-12-05 @ 20:06:44
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Em

Hälsa Casper från mig och säg att jag saknar honom. Det var jättetrevligt att passa han, han är världens goaste!

2009-12-13 @ 20:23:04
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Mamma

Tack för en trevlig dag på Liaaeberg. Får vi göra om.Puss älskar dig

2009-12-13 @ 20:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0