Ett tag sen

ja då var det längesen igen.

vad har hänt? kommer inte ihåg själv faktiskt:P haha.

iaf, har ju som sagt kört mycket privat, det är roligt att köra bi8l, oftast iaf. Min körskole lärare monica säger att hon tycker det går jätte bra och att jag ksa lägga ännu med fart med min teori så får väl göra de då.
det är dem jävla pärmarna som är så tråkiga. teoriproven på datan är lite roligare faktiskt.

har då jobbat förmiddag denna veckan, det är jobbigt att gå uoo vid halv sex på morgonen då jag börjar jobba kl. 06.00 men det är oehört skönt att gå hem kl 14.00. det är jobbigare på morgonen nu när det är så mört, man vaknar och tänker åhh det är fortfarande natt och jag kan sova ett tag till, tills man tittar på klockan och klockan är redan alldles för mycket. men men.

denna veckan som kommer så jobbar jag kväll. ussh men måste. sen ledig fredag, skönt:) uatn den lediga fredagen så vet jag inte vad jag skulle gjort med min kvälls vecka. hehe

igår så åkte vi ut hit till mammi, för att äta och ha lite mys och så då pappa är iväg på affärsresa i norge. det blev tv och mat och sånt:) vi kollade ghost med han patrik swayze eller hur det stavas. den är så bra. man bli sp ledsen, specielt i slutet.  ussh vad den är bra

snart kommer twilight - the new moon på bio, härligt. håler koll på när billjetterna släpps. jag ska vara först:P haha. som jag längtar till den går. den 27 november är det bio premiär.:)

idag är mammi iväg på ullared med några av sina arbets kolleger. så jag har sovit här ute och älsk har sovit hemma, han hade ju inte sitt spel på denna datorn:P haha. så jag har städat trappan till mammi som en överrasking. visserligen skrev hon att jag kunde göra de på en lapp men de blir endå som en överraskning:)

snart kommer delle så ska vi köra, så älsk också får köra lite idag, han kan ju bara köra med honom så.

men men nu ska jag gå

ha de bra
puss från oss

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Ha en härlig söndag! Hälsa alla!

2009-10-04 @ 14:34:24
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack stumpe för att du hjälåte mej med trappan.Du är snäll.Puss älskar dej

2009-10-04 @ 21:20:45
Postat av: Egoinas mamma

Gullig och fin kommentar du skrev till Madde.



God morgon! :D

2009-10-07 @ 06:31:47
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kanske dax stumpe.puss älskar dej

2009-10-14 @ 20:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0