26 Augusti

dagen började att jag och casper gick upp halv tolv, då vi var uppe till halv tre och tog sista rundan då. jag tog på mig och gick ut med cap, sen ringde syster ich frågade om jag ville möte henne och alicia så de gjorde jag. gick hem till mig och sedan så gick vi upp till mammi och pappi för jag skulle duscha då vår duck håller på och bli renoverad sen länge. sen tog vi de lite lungt, syster gick ut med cap igen sen gick vi mot mammas jobb, men vi var lite tidiga så vi gick till stora leket sp länge så lilla fick springa runt lite själv.

När mamma hade slutat så mötte vi upp henne utanför dagiset så cyklade jag och mammi hem till sara och marwin och malin och alicia gick hem. Marwin fick lite kläder, lite av mamma och pappa och lite av mig. gosig är han nu när han inte har så ont längre, men lite kinkig var han, men han var väll trött, oftast när jag är där skriker han för han är hungrig men idag var han inte hungrig, söta lilla prinsen.

Sen så cyklade jag och mammi ner i stan så handlade mamma lite kläder och jag hittade lite, en kofta från h&m. och två tröjor från kappahl, jag brukar aldrig handla på kappahl men dem var faktiskt söta. sen gick vi och handlade en baguett på sub way till älsk sen gick vi till kina och åt, mums och mys.

Cyklade därefter ut till kvantum och hämtade mina foton som jag hade beställt, över 500 bilder och det är endå ett fåtal av vad jag har på datan, fina är dem. visst att man har alla bilder på datan men det är alltid roligt att han riktiga bilder också, jag har fotoskrivare men man kanske inte skriver ut 500 bilder så där efter varandra. Men jag ska förstora upp några foton, några på mig och älsk, och nått på alicia och marwin. hem en sväng, sen gick jag till svärföräldrarna och viade fotona och prata lite, hem och kolla tv. har suttit och letat överallt efter björnbröder lakan set, men kan fan inte hitta någonstans alltså.

Imorgon så ska jag, syster och alicia ut på karlslundsbadet och bad, alicia älskar att bada, det bästa hon vet. så nu ska jag längga mig för jag och cao har precis varit ute sista rundan nu. Ska upp vid halv tio så nu säger jag god natt.

Jag älskar Dug Frederik
cap,




Kommentarer
Postat av: Evelina

Naaaw va söta dom är!!^^

2008-08-29 @ 19:03:40
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0