27 Augusti

Jag ringde syster igårkväll och fråga om vi skulle ut och bada på karlslundsbadet idag så, så blev  de..
vid tio ringde syster och väckte mig men sa att hon skulle ringa mig när alicia somnat så de gjorde hon vid halv elva. Sen var det bara till att gå upp, ta på sig, ut med casper och packa väskan sen cyklade jag iväg, upp om ÖB för jag skulle köpa lås till skåpen på badet sen när jag väl var framme i kassa så var där 7 mil kö bakom mig då jag kom på att jag glömt att ta med och handla på öb, shampoo och balsam, så snällt fick jag cykla inom kvantum och handla de sen ut på badet och mötte syster och alicia.

Väl inne så var det fullrulle när man har en ettåring med sig men söt är hon lilla prinsessan.


stannade inte så jätte länge endå, för när man är i stora basängerna så fryser lillan rätt snabbt fast hon fortfarande vill vara kvar i vattnet. därimellan så åt vi och kladdig blev lilla loppan.
Sen gick vi in och duscha och gjorde vid oss.
Jag tog lilla men mig till mammas jobb för hon sov, och malin skulle hem en snabbis och fixa något bara, så ist för hon skulle dra upp lillan när hon sover tog jag henne med och satte henne vid ett fönster där man hela tiden såg henne på dagisen där dem andra barnen sover.

Malin kom efter en stund och då gick vi ner i stan och handla lack skor och en fin kitty klänning till lillan, och en fin rosa klänning till malin som dem ska ha på brölloppet dem ska på, på lördag så i helgen så ska vi ha caesar här, så får mamma och pappa har casper, för mamma vill inte ha caesar där uppe, hon är lite små rädd, eller vad ska man säga, har kanske för mkt recpekt för hundar så hon vill inte ha den stora vovven uppe hos sig.

caesar

jag köpte en ny kofta idag, mysigt med koftor nu till hösten också:)

väl hemma så tog jag det lite lungt, sen när pappa kom hem så körde han med mig och köpte flyttlådor, kunde tagit gratis banan lådor från kvantum men bättre med riktga lådor. Sen körde vi till frederiks jobb och frågade när han sluta vilket han aldrig vet sen om han var hungrig och som vanligt var han inte de, han och thomas hade precis ätit mc donalds -ovanligt- eller inte. vi körde ner till don pedro och hämtade pizza sen hem. Efter vi ätit så körde jag och mammi till infarten där jag bland annat köpte gravljus som jag kunde sätta hos ludde som lämnade oss i juni, som är väldigt saknad.

luddes sista kväll

satt sedan och pratade med svärföräldrarna lite, sen när jag kom hem hade älskling kommit hem. så han gick och la sig typ 10,, så då gick jag med honom så han kudne hålla om mig och mysa lite. men det slutade med att jag också somnade och sen att mamma tjata på mig att jag skulle gå upp för jag skull gå ut med casper, så efter många om och men så gick vi ut, cap och jag. nu sitter jag här och lagt in bilder på bilddagboken, och nu ska vi sova. för det är väldigt sent nu eller tidigt, brors på hur man ser det så god natt..

jag älskar dig cap och älsk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0