28 Augusti

dagen började med att jag gick upp 11.40 som vanligt, totalt vänt på dygnet nu när jag inte jobbat, är trött hela tiden, men det är som sagt för jag inte jobbat. är trött på helt annat sätt när jag jobbar, iaf, tig på mig och ut med casper. sen cyklade jag iväg till frankis och skulle städa, men blev inte så mkt gjort då dem hade möte på kontoret och det var kanske inte så populärt att dammsuga där då.

cyklade sedan ner i stan till maddes och mötte upp syster alicia teresa hennes kompis jimmy och vår kusin mia. tåg en ost och skink macka och en paj med vaniljsås som jag äter varenda gång, men den är så god. cyklade sedan hem och gick ut med min bebis och sen kolla lite datan, sen slockna både jag och cap på soffan en timme.

efter en liten stund så började vi städa lite, blev en snabbstädning idag, torkade av dammsög och torka golven, egentligen är de inte så lönt nu eftersom vi ska ha caesar från imorgon till söndag då syster alicia och mike ska på bröllop i halmsta och stanna där hela helgen då dem ska hjälpa till.

vi har mest tagit det lungt annars idag, vilket har varit skönt. nu ikväll så var jag hemma hos emelie och gustav, blev bara en timme, men mer som stöd och visa att jag bryr mig då hennes bästa vän nelly (hund) lämnar henne/dem nu ikväll då hon hade så ont i benet.
finns här för dig gumman. älskar dig

och nu sitter man här och ska fortsätta lägga mina bilder rätt i mappar en liten stund sen blir det sängen.
ha de bra

jag älskar dig älskling och cap

nelly

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mycket gumman , Du ska veta att ditt stöd betyder jätte mycket för mig . Finns här för dig med. Jag älskar dig <3

2008-08-29 @ 08:26:30
URL: http://emelieanderssson.blogg.se/
Postat av: Ammii

Sikken söt vovve!

2008-08-29 @ 19:15:26
URL: http://ammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0