29&30 Augusti

29 Augusti

igår så tog vi det bara lungt, mike malin och alicia kom och lämnade caesar vid 9 sen körde dem vidare till Halmastad där dem skulle på bröllop, så slapp dem köra tidigt på lördagen och sent hem på lördagen igen.

på kvällen så var dett "säsongens sista" grillning hemma hos mina svärförälddrar. så det bar jag, frederik, kenneyh, ulla, krister, mamma, pappa, gynter och lena så det var trevligt, och god mat.
sen tog även pappa caesar med bort så han fick träffa my, det gick rätt bra, morra till några gånger då my slängde upp tassen i ansiktet på honom, och lite på krister och kenneth, men det var nog som dem sa att han hade kort koppel och att han inte hade riktigt utrymme så han kännde sig innestäng.

sen gick vi hem, det blev inte så sent, sen kom stefan en sväng med lilleman marwin,, han var lugn och glad, skrattade och snackade lite tillbaka då man snackade med honom och killa han på magen. sen körde dem hem så stefan kunde få han i säng.

sen sov vi

30 Augusti

vaknde vid 10.halv 11 då caesar la huvudet på frederik och ville att vi skulle vakna och gå ut med honom, han är ju van att folk är vakna sen många timmar tillbaka hemma hos honom, för lillan vaknade ju tidigt tidigt.

så vi tog på oss ocg gick till statoil och tog vovven med så fick han en runda samtidigt. Var bara hemma och tog det lungt, sen vid 2 stack frederik hem till mackan för dem skulle köra iväg för dem skulle spela paintball (stavning) , med 22 andra, så vid fyra så åkte jag och mamma iväg till väla och ikea, mamma ville till tasty house, så vi gick dit och sen gick vi och växlade pengar till pappa då pappa, frederik, min mosters man och min kusin ska till spanien den 21 september.

gick även och handlade dop present till marwin, men ska handla nått smycke till han sen tänkte jag, men får först se vad han får.

sen åkte jag hem och äksling kom vid 7, sen var han hemma till 9 så myste vi lite sen stack han igen på han skulle på fest till robin, tänkte först sticka dit ett tag men jag orkade verkligen inte idag, kände bara för en hemma kväll, och sen har jag caesar också, och han går och glänner här mellan åt, men jag tycker synd om honom, för jag tror att han känner sig lite instäng i denna lägenheten eftersom det är liten och han är gigantisk stor, men världens snällaste rotweiler. han är så snäll så han nästan är en mes men jag älskar honom lika mkt för de. så jag packade tre lådor nu ikväll så slipper vi allt på samma gång. så jag tar sånt som är typ prydnad och sånt som man inta nvänder, men typ köks grejer och kläder och sådana grejer får man ju ta till sist, så de gjorde vi samtidigt som vi kollade på pearl harbor, och man bölar man lika mkt varjde gång fast att man vet att danny och många andra dör.

nej nu ska jag strax kryoa ner brevid min sovande älskling, cap är uppe hos mamma och pappa för jag hade aldrig kunnat ha casper och caesar under samma tak.

älskar dig cap älsk och familjen

Kommentarer
Postat av: caroline

söta vovar..... kul med bröllop

2008-08-31 @ 22:54:28
URL: http://confashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0