31 Augusti

idag vaknade jag av att pappa ringde på dörren, då pappa och frederik skulle till knutstorp och kolla på stcc eller vad det hette, motorcyklar bilar och sånt.
så jag gick ut med caesar en runda sen kollade vi lite rundor på datan och tv sen packa jag lite, vi flyttar ju om 2 veckor:) sen gick jag en lite längre runda med caeasr och sen vid 1 så kom syster alicia och mike och hämtade vovven.
så jag fortsatte att packa lite. efter en stund så cyklade jag och mammi ner och handla lite på city gross vilket behövdes. stor handlade dock inte för jag tycker inte det är lönt nu innan vi flyttar för då ska man bara dra ner det igen snart så det väntas med till vi flyttat.

När vi var på city gross så kom syster och alicia ner och mötte upp oss där, har ju inte träffat dem på hela helgen, ovanligt för vi träffar dem varje dag. Vi cyklade hem till mamma och pappa och fick men pappa och frederik var inte hemma än, sen cyklade syster och alli hem igen  för det har ju varit en lång helg för dem och lillan var nog trött.

så jag städade och fick lite hjälp av mamma, det är så tråkigt ibland. men här var extremt hårigt efter caesar, han fäller nått kopiöst mycket, och sen är det kanske också för att han är för stor till denna lägenheten.
så blev här rent och fint igen, hatar att ha hårigt eller skitigt över huvudtaget. men klart att jag ställer upp och passar vovvarna:) man kan som sagt bara städa efter, och sen är det alltid kul när man ser resultat.

Vid 5 kom älskling och pappa hem så vi åt tacos hos mamma och pappa vid 6 tiden, sen har vi typ bara tagit det lungt, har sorterat alla mina bilder här på datan. och bara kollat lite tv och kollat runder på datan.

frederik ligger och sover och vänder sig om och välter ner ett glas med lite cola i, så det går i sönder precis brevid honom, men vknar inte, så nu har jag precis legat på alla fyra med en tändare med lampa i och tagit upp glas och torkat glassplitter.
så nu ska jag gå ut sista rundan med casper sen ska vi sova.

god natt

älskar dig älskling& cap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0