bestämma mig?

jag kan fortfarande inte bestämma mig  om jag bara ska vara här eller bara i noggen, tiden får utvisa eller så skriver jag ibland här och ibland där, vi får se helt enkelt.

igår blev de bara lungt, jag äloskar när man bara tar de lungt och gör absolut ingenting, idag ska jag och älsk ut och äta med en gammal klasskamrat till mig emma och henne pojkvän mike.
ska bli trevligt....

nu sitter jag bara här och slöar vid datan och tv:n

måste snart ut  med casper igen,
tradigt att gå ut i sånt här väder men samtidigt är det bra att ha vovve, för man kommer alltid ut oavsett väder, så man kan inte bara stänga in sig för dem måste ut.

men de brukar bara bli ut på gräset och in igen för casper hatar verkligen när det regnar ute, han vill inte gärna bli blöt, men han har en tröja som han får ha på sig när det regnar och när det är kallt så han inte fryser så, för om han inte har den när det är kallt så fryser han så in i norden eftersom han är så långt nere vid marken..

nej om jag ska äta n¨ått snart så jag inte är allt för mätt till i kväll..

älsk är och jobbar så jag och casper och skrållan umgås och myser.

ha de bra..

Cecilia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0