duschad casper

för en liten stund sen så var jag uppe och duscha min bebis och klippte han,  duschningen går bra men klippningen gillas dock inte, synd om honom. det ända jag tänkte var "hoppas han inte blir rädd för mig" men de blir han ju dock inte, så bra.

efter de så fönar jag honom och det gillas skarpt faktiskt, han  brukar lägga sig på rygg när jag fönar honom.
så nu är han ren och fin.

precis varit på statoil och hndlat coca cola och ostbågar och chips, får se om de är gott dem där andra jag köpte..
så nu sitter vu här i soffan och kollar på nått tecknat:P

ha de.

älskar er älsk och cap ocg givetvis familjen:)


Kommentarer
Postat av: LAJSA.NET

sv: Hej! Just nu har jag mtk "jobb" över huvudet så tyvärr. Annars brukar jag ta 500 kr för en bloggdesign. /Lajsa

2008-08-25 @ 10:41:33
URL: http://lajsa.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0