idag då

idag sov jag till 11 cirka då pappa plinga på dörren, han hade glömt sina nycklar och mamma hade glömt att lägga n¨gra till honom.. så ist för att gå upp och öppna direkt så ringde jag mamma och frågade om det var hon som plingade på dörren då hon berättade att det var pappa för han hade glömt nycklarna. snällt fick jag öppna och lämna nycklarna. sen gick jag och cap och mötte mamma och malin och alicia vid infarten sen hem, så jag la mig på soffan så somnade jag ett tag. när jag vaknade så cyklade jag ut till älsks jobb och pratade lite med honom, vidare till sandvången och köpte ciggaretter till pappsi och sen vidare hem till sara och stefan och marwin så klart.. lämnade garantibevis och pussa lite på lilleman, men han verkade lite kinkig (stavning) idag, men han är nästan alltid hungrig när jag kommer:P hehe.. så han fick lite mat.

efter ett tag så skulle jag köra och sara och marwin skulle gå och handla så jag bytte kläder på lilleman och han blev skit arg, det gick ju inte lika fort som när mamma eller (pappa) gör de, men nybörjare:P hehe.  vågar ju knappt dra i han rädd att han ska få ont ju. hehe..

sen cyklade jag och mötte upp älskling på jobb så vi cyklade till mc donalds och åt sen hem, nu är rolle här och ska fixa badrummet till vi flyttar ut och han in. och det jävla murbruket luktar apa. nej nu ska jag ut med casper. sen ska han bada och klippas och allt, för han är en liten skit gris nu..

ha de bra..

älskar dig älsk och cap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0