idag

dagen började med att jag försvov mig, jag skulle göra vid mina naglar kvart i tio, så jag bad mamma ringa mig vid halv nio vilket hon gjorde men jag somnade snabbt om igen, men sen ringde de som fan både hem telen och mobilen så jag skulle vakna, visade sig att det var syster. mamma hade ringt henne och sagt att hon fick ringa och få upp mig för mamma kunde inte ringa så mkt eftersom hon jobbade, så kvart över nio for jag upp snabbt så in i, drog på mig kläder, sprang ut med casper en snabbis på gräset så han fick kissa och bajsa, in med han igen och sen snabbt ner till salong by me hos gabby där jag gör mina naglar. men jag hann, jag var där till och med 5 min tidigare och hon var 5 min sen så de va bra:)

sen när jag var klar så cyklade jag och mötte systser och alicia, så gick vi ner i stan och åt och tog en fika, sen gick vi lite i affärer och kollade lite, jag och mamma köpte en jätte fin höst jacka till lillan, söta unge, sen köpte jag en tröja till alicia själv och en dress eller vad man ska säga till marwin, mina ögonstenar får ju också ha nått:)

efter stan så gick vi hem för jag var tvungen att gå ut med cap. sen åt vi glass och jag betalade tradiga räkningar så nu är allt betalt, skönt. sista månaden som vi har "lite" i räkningar, för om 3 veckor ca så flyttar vi till sanvången där både el och hyra är högre. men får en finare och bättre lägenhet, så idag har jag ringt om larm som ska flyttas och internet och telefon som ska flyttas, elen har jag redan fixat, så allt de som ska flyttas är klart nu så de slipper jag tänka på. imorgon tänkte jag att jag ska u´pp och köpa flyttlådor på ÖB, kunde tagis banan lådor på kvantum, men tänkte att jag kan lika gärna köpa riktiga flytt lådor som håller, så ska jag börja packa lite glas och så som såtr som prydnas, vardagsgrejor som köksgrejer, kläder och så får ju vänta till sist.

iaf, vid tre så gick alicia och syster, skulle ner till stan och visa jackan för mamma eftersom hon inte själv var med, så då cyklade jag ut till älskling´s eller mitt jobb, se de som man själv vill.. hehe, och städa för det har jag börjat med på frankis nu, lite extra jobb sidan om mitt andra, extra pengar är alltid skönt:)

vi har precis varit uppe hos mamma ett tag, fastnade framför tv:n och filmen "the fog" lite rälig men endå spännande så den var rätt okey.
så nu ligger skrållan och casper här sidan om mig och myser och kollar sex and the city med mig. jag och cap ska snart gå ut sista rundan sen blir det sängen för oss. ha de bra.

älskar dig älskling, cap
familjen inkuderar syskonbarn


alicia min ögonsten i sin nya jacka



min andra ögonsten Marwin

Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Vilka sötnosar :)

2008-08-26 @ 10:29:04
URL: http://exxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0