Fan vad duktig jag är

Precis, jag känner mig väldigt stolt över mig själv. Städat hela lägenheten in i minsta detalj skrubbat och dammat och haft mig. Så det är bara dammsugning och tvätta av golvet imorgon förmiddag innan de blir jobb. Så är det helt städat här. Kände att jag gör min julstädning nu så är det gjort. Skönt.

jag har:
- Dammat Bokhyllan
-Dammat och tvättat av tv:n
- Dammat Bänk som jag har i stora rummet
-Torkat av fönsterkarmar med ett spec medel
-Skrubbat fläkten och glaset ovanför spisen
-Torkat av spisen
-Gjort vid hela bad rummet toalett, vask och skrubbat badkaret med svinto så det glänser
-Torkat av Älsklings databord
-Torkat av bordet i storarummet
-Torkat av speglar
-Ändrat om lite i köket
-Lagt på nya jul filtar i soffan (då jag har de efter som jag har en "sammets"soffa så allt hår fastnar. lättare att bara byta filtarna tills vi köpt en nya soffa)

Jag har säkert missat nått men har verkligen tagit över allt så här är så fint så fint och känner mig så glad att jag gjort detta. Städar flera dagar i veckan och här om dagen så sa älsk

frederik -Varför städar du alltid älsk
jag -Det är väl skönt när här är rent om här kommer folk om man inte räknat med de
frederik -Men det skiter man i då ber man dem dra åt helvete
jag - nej, men det är väl skönt att här är rent alltid
frederik -mm

och det vet jag att han tycker. och det gör jag också.

Annars i veckan har de hänt en del men endå inte, jobbat fömiddag, bakat med alicia tills hennes tålamod tog slut, jag och mamma bakade fler lussekatter idag och lyssnade på julmusik och bara hade det mysigt, tack mammi för denna dagen

pappi har varit någonstans kommer inte ihåg var, på SM i konståkning.

Nu kallar sängen på mig. Jobbar kvällen som är riktigt tråkigt denna veckan och sedan på fredag är det julbord med mitt jobb.

Ha de bra.

puss från oss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej stumpe fy vad tråkig du är som aldrig skriver blogg.Nu får du faktist ta och skriva lite. Puss älskar dej

2008-12-16 @ 21:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0