Gott Nytt År

Snart så är 2008 över och kommer aldrig mer tillbaka. Känns konstigt. Dagar går förbi oss och ibland gör vi inget vettigt, men sen vet man aldrig när det tar slut, egentligen. Men så är livet och ett nytt år firas snart in. 2009. Men det kommer nog också bli bra, som alla andra år. Varför skulle det inte bli det.

Jag har haft ett bra år, då jag varit lycklig tillsammans med min pojkvän i snart 3 och ett halv år, lycklig med min familj och mina syskonbarn. Detta året kom även min brors son till världen som man aldrig glömmer, alltid något underbart man bär med sig. Lillprinsen, som förgyller våra dagar.

Även min systerdotter till prinsessa förgyller ju så klart också våra dagar. Hon fyllde även ett år detta året som är minnevärt var gång hon fyller år. Alltid lika glad, förrutom om hon inte får som hon vill. Men man älskar inte mindre för det.

Jag älskar er Marwin och Alicia. Mina mosters/fasters älsklingar.
Jag älskar även min familj pojkvän högst i världen.
Minna få vänner som jag betraktar som vänner finns ju så klart också där.

Kvällen har firats hemma hos mamma och pappa. Bara jag mamma och pappa. Älskling var hemma hos sina föräldrar.

Vi åt tre rätters middag då förrät bestog av en langgån av räkor ost och skinka.
Middag, fläskfilé gryta eller vad man ska säga med ris. Super gott, men åt inte så mycket så vi redan var mätta av langgången
Efterräten bestog av som av så många säger "gino".  För mig finns det ingetnamn, Utan det var nått vi ofta åt hemma hos kari och lennart och regina då lennart fannt. Med frukt (hallon, blåbär, jordgubbar, kiwi och banan) och riven vitchocklad över, också in i ungnen med de så det smälte. Super gott. Så nu ser man höggravid ut efter allt ätande. Men gott var det.

Nu ska jag återväna till vår gemensamma vän, sedan blir det ut på gröningen och firar in det nya året och sen hem till någon annan som vi ska vara hos någon timma innan det blir hem gång.

Tack för allt ikväll mammi och pappi

och Gott Nytt 2009 på er allihopa
vi ses och hörs nästa år.  (hörs som om det är långt till dess)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0