Inte hänt mycket

Nej, exagt. Kom jag upp i tid idag som jag sa igår? nej nej, blir lagon irriterad när man vaknar sedan. Tog på mig och körde ut till mammi och pappi där vovarna va, och helt stirrigt glada blir dem, men man känner iaf alltid sig välkommen när dem blir så glada, och alltid omtyckt.

Tvättat all min tvätt där ute i dagarna nu när jag endå varit där så slipper jag ha någon tid att passa. Så har bara ett täcke en matta och två filtar som ska tvättas på lördag. Mina maskiner är bättre för de, men undrars om jag inte tar de ocksp med mig ut till mammi och pappi. hehe. men får se..

Cyklade hem så var väl hemma vid halv sju eller nått, jag vet inte. så plockade undan lite och städade lite. å nu är här fint. Uffe från jobb skulle egentligen komma idag och kolla på katterna, men han kunde inte komma ifrån tidigare som han trodde, och eftersom han bor i höllviken - Malmö. så kände han att han inte hann efter jobb då han slutar klockan 23.00 idag, han är endå inte hemma fråns vid tolv i normala fall. så det är klart, man vill ju bara hem efter jobb. så vi ska väl se i mellan dagarna och så hur jag jobbar osv.

Nej nu ska jag sluta och kolla på en film på datan. Notebook som jag inte orkat kolla på tidigare men ska göra nu när det är lungt.

Ha de bra

puss från oss

Faster saknar och älskar dig lillprinsen

Kommentarer
Postat av: alec

ååååååh sötnos....

god jul

2008-12-21 @ 22:11:34
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0