Julafton

Nu är den dagen här, julafton.

Som sagt så var jag och mammi iväg igår på väla innan jag skulle iväg på jobb, det var dem längsta 4,5 timme på jobb igår, men det var för att man visste att man slutade tidigt. Skönt iaf.
Efter jobb cyklade jag bort på mikis där älsk och pappi var sen cyklade jag hem och dem åkte hem till oss. När jag kom hem så fick jag 3 vit/rosa rosor av älskling, jag frågade vad är det för, han bara för jag ville de. Han är inte den som köper rosor annars. Min fina älskling.

Efter det så åkte jag hem till mammi och pappi och gick ut med hundarna sen hämtade mammi upp mig så åkte vi ner till kina restaurangen och åt. Mys, pappa och älsk hade ju ätit.
Åkte hem till föräldrarna igen och hjälpte mammi och packa in paket. Hem, packa in mina och rimmade på mina och så, plockade undan lite, satte mig i soffan oc slumrade till lite och fortsatte sedan. Kom i säng vid halv fyra, fyra och upp vid tio idag.

Cyklade ner i stan och bytte älsks skjorta som han fick av mig som han ska ha idag, och handlade lite underkläder till mig själv, och julklappar till hundarna och katterna.

Nu har jag för ett tag sedan dammsugat och tvättat golvet och jag och älsk har ätit frukost. Ska strax hoppa in i duchen så man inte står sista minuten. Köpte även lite nya kläder till mig själv igår som jag ska ha idag.

Idag blir det hem till mammi och pappi och fira jul med min älskade föräldrar , syster, alicia och mike. Bror, sara och marwin kommer vid sex då dem ska vara hos hennes föräldrar först.

Efter vi ätit så ska jag gå hem till älsklings familj, öppna paket och prata lite sen vid sex ska vi gå hem till mig och öppna paket och så, Svärfadern ska vara tomte i år.

Nej, duschen var det va.

God Jul på er alla, och ha det underbart med familjer och släkt idag.

Puss från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0