Ny vecka

Inte hänt så mycket denna veckan, jag jobbar förmiddag denna veckan (06.00-14-00). Försöker att komma i säng i tid men ibland är det svårt. Igår när jag kom hem så hade älskling lagat makaroner och falukorv och allt stog framdukat när jag kom hem, söt är han. Min fina pojkvän. Han har varit hemma nu i tre dagar så han varit lite sjuk så får se om han går och jobbar imorgon eller inte.

En av kiseungarna har öppnat ena ögat så det kommer väl närsom för de andra också.

Idag har jag varit ledig från jobb då jag varit hos tandläkaren och dragit ut tre små tandbitar från en tand jag bitit i sönder sedan länge. Jag går ju igenom en behandling för min rädsla. Men de går framåt, vilket är bra. Var skeptisk till detta innan jag påbörjade behandlingen men det hjälper faktiskt. Sen sydde hon två stygn där också för de gick lite i sönder men jag var givetvis riktigt bedövad så jag kände inte ett smack. Duktiga jag som klarade detta (klapp på axeln).
Men när bedövningen släppte så kändes de klart lite även i tanden sidan om, med de var ju för att dem varit där och "grävt".

Min snälla pappi körde med mig. Efter tandläkaren sså körde vi ner till center syd för att fixa julklappar, så jag köpte några till min älskade brors son marwin, Sen till siba där jag köpte färgpatroner till min färgskrivare, och in till maxi för att köpa soppa som jag ska äta nu någon dag för att inte mat ska fastna i hålet där tanden satt. Med det blev mer än bara soppa, blev lite nya julkulor till granen som snart ska köpas in, och ny spira till toppen, och lite ljus och så. Gran köper vi den helgen som det är night cap så om ca en vecka och en halv vecka eller nått.

Just de, i lördags hade jag lite kalas med smörgås tårtor och eegna tårtor till kaffet. Fick massa fina saker när jag fyllde år, bilder kommer snart upp på bilddagboken. 

i söndags så gick jag , syster och alicia ner till stan på jylskyltningen och kollade lite, inte så mcyket men vi tog iaf kort på alicia i det höet dem alltid har, jätte fint foto blev de. Vi träffade även sara och marwin utanför expert så vi gick med dem. Lilla charmtrollen. Min små älskade syskonbarn.

allt för oss idag

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0