Sjuk

Jag har tänkt att skriva varje dag men sedan inte orkat, nu skäller mamma på mig för jag inte uppdaterar jag är "tråkig" säger hon.

Denna veckan skulle jag jobbat förmiddag, jag gick till jobb igår morse men gick hem vid halv tolv då jag inte mådde alls bra, nu har jag feber, förkyld så in i och hostar och har allmänt ont i hela kroppen och så tung. Är verkligen inte sjuk så ofta men nu kom de, måste iaf vara frisk tills fredag för då ska vi ha julbord men endå inte julbord med frankis.

När jag vaknade idag så möttes jag av en vältande gran, ringde mamma och var irriterad för den jävla granen hade vält, då sa hon att de varit jordbävning, jag bara va. Men jo, de hade det. Jag hade inte märkt ett skit, sov som en stock. Rinde älsk så sa han att han hade känt den men han trodde först att det var jag som dummade mig och skaka i sängen eller nått.. hehe

förra veckan hände heller ingenting, jobba kväll och i fredags så var de julbord med mitt jobb, parajett.
Vi var på strand och sedan så fortsatte jag och ankan och fler från jobb ner i stan, blev lite inferno oich lite tyck och sedan blev det tages med dans och så. kul.

vid två så kom emma och hämtade mig så snäll som hon var. emma och hennes sambo passade vovvarna hela kvällen då pappa också var på julbordet och mammi var på julbord på sitt håll.

imorgon så ska jag ut till mammi och pappi igen för vovvarna är där ute.

nu när jag kom ut från duschen för ett tag sedan så var där vatten över hela golvet så de får dem komma och fixa imorrgon. nu sitter jag och kollar på titanic o´ch kan knappt andas då jag är så förbaskat förkyld.

ha de bra

puss från oss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Alltid roligt när du skriver älskar dej massor

2008-12-16 @ 22:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0