Sove dax

Ja det är det nu.

idag har inte hänt mycket, har varit ute hos mamma och pappa hela dagen eftersom hundarna är där ute som sagt. Ankan kom en sväng och sa hej och emma en sväng. Hade även alicia en stund då syster jobbade och pappa mike var på handboll med sin son sebastian. Sen kom mamma hem sen pappa sen kom syster och hämtade lillan. Vid 8 skulle jag cykla hem och mamma bort och handla på infarten. Då hade jag redan ringt och beställt pizza på don pedro till älsk som jag skulle ta med hem till honom. När vi kom ner så var där ingen luft i mitt ljul. Så pappa kom ner och skulle pumpa upp de så kanske de höll hem iaf, men när han pumpa så small de till och en sån sak i ventilen sprack inuti så fick ta mammas cykel hem så handlade hon en slang på infarten så pappa kunde laga, Tack.

Kom till don pedro då Hamit säger -du är sen- och skrattar. Jag bara ja men min cykel gick i sönder men nu cykla jag hit fort ist sa jag så skrattade han bara. Träffade syster där också då hon skulle hämta hem alicias kanin som hon glömde ute hos mamma och pappa.

Väl hemma så kollade jag och älsk lite på tv sen tog vi alla katterna upp i sängen och låg och mös med dem samt busa med två av dem som är busiga alla redan.

Sen låg jag och kollade på High school musical 3 sen gick jag och la mig. Vaknade till vid kvart över 2-halv tre och kom då på att jag glömt att göra räkmackorna till älskling som jag lovat, Först tänkte jag strunta i de men kom sedan på att jag måste göra dem nu annars blir räkorna äckliga. Så jag upp igen tradigt nog och kokade äggen och slängde ihop dem och nu är klockan tre så jag ska lägga mig igen. Måste upp i tid imorgon så jag inte är allt för pigg imorgon kväll.

Stannar nog hemma fredag också från jobb, men ska endå med på julbordet på fredag med frankis, men går nog hem efter vi ätit.

Nej sängen kallade sa jag ju, Ska in och lägga mig brevid älsk nu. Ha de bra
 sov gott.

Puss från oss

Kattungarna


Kattunge


Alicia och jag


Min fina bebis casper


Fina zingo


Jag och min fina pojkvän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0