Alicia

Gick upp vid halv tolv då jag redan som vanligt sovit för länge. Men fastnade framför NCIS som jag absolut inte ville igår kväll eller ska jag säga i natt:P hehe Malin kom vid halv ett tiden. Körde och hämtade min helt underbar systerdotter på dagis idag och sedan körde vi hem till mig igen och åt potatisbullar och bacon, de var gott faktiskt.

Vid fyra gick dem för att möta upp mamma på hennes jobb så gick jag ut med cap. Gick till affären och handla mjölk. Sedan hem igen. När jag precis hade kommit in genom dörren hörde jag nått i trappan så kolla genom det ögat så var det älsk, satte mig vid datan och kände att jag var trött så satte på tv:n och halv låg ner men den gick tröttheten över på nått sätt, så jag kollade färdigt på "extreme home makeover" och sedan kollade jag på NCIS samtidigt som jag gjorde pannkakor, gott det var. Plingade helt plötsligt på dörren så sa jag till älsk, vem fan är de. Jag har typ ringt mamma hela dagen och frågat vad hon gjort så där stog hon utan att ringa, utan överraskade mig, söta du.

Efter jag och älsk hade ätit så följde jag och cap med hem till mamma och pappa så casper fick träffa "morfar" lite och helt stållig och glad blev han. Han hoppar av den pälsen en vacker dag, så lycklig blir han. Kom hem vid halv elva och då hade älsk lagt sig, så jag pussade lite på honom sen fick han sova vidare.

Kollar en film eller en serie men kan inte komma på vad de heter, går på trean iaf. Ska snart ut med cap och sen lägga mig, för syster och mammi ringer och väcker mig imorgon vid halv nio - nio för jag ska ringa ett samtal och dem stänger telefontiderna vid halv tolv. Helknepiga tider men iaf, vad kan jag göra åt de, Absolut inget mer än vara vaken och ringa på de tider dem har.

Sen ska jag snabbt ut på frankis och städa av kontoret för att sedan hem ut med cap och sedan hämta lillan och gå ner och möta malin i stan. Tanken är väl att vi ska ut till pappa sen som är hemma för han är väl inte så bra, och samtidigt ska jag hämta hem min cykel. Jag håller tummarna på att jag kommer upp i tid så jag hinner med allt de.

ha de bra. älskaar mina pojkar


min underbaring


min fina bebis


jag och älskling


min andra underbaring


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hoppas ni trivs bra i eran lägenhet?! =) Snart dags för en liten för er också kanske??;)

2008-10-22 @ 07:22:21
URL: http://sebzan.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha, det har jag inte, det är bara min webcamera på macen som vänder alla bilder :p. Så ringed sitter som den ska - på vänster hand :)

2008-10-22 @ 09:56:45
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0