Bild Blogg idag

Idag passa jag lillan ett tag igen, jag hämtade henne sedan gick vi en sväng, pkte ut till malins jobb så lillan fick säga hej, vidare till pappas jobb och hälsade på så "jobbade" lillan lite. och rota i allt, efter pappas jobb så gick vi till mammas jobb där lillan fick åka rutchbana (stavning). Efter där så gick vi hem och lämnade lillan till mike så åkte jag och älsk med mamma till centersyd för vi skulle köpa spel till älsks playstation 3 så blev Tony Hawk (skate board spel)
 och gitarr hero som han haft innan men då till x box. sen hem, har bara varit hemm, kollat lite idol och så. Träffade syster nu ikväll.

iaf, om idol. själv tror jag att kevin är en av dem som kommer stå i globen han kan ju i princip sjunga allt, precis allt. kanske johan palm också, men de är nog för att han har så många tjejer till fans isf. kanske loulou. man vet aldrig men kevin tror jag på iaf. allt för mig idag.. ha de



 Min prinsessa på pappas jobb (och jobbade lite)


enda ner i lådan och rotar


prinsessan på mammas jobb och de var så roooligt


ute och går med vagnen


en på min prins från igår


avslut på båda mina älsklingar marwin och alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0