Då var jag här igen

Jobbade ju som sagt i tisdags men bara ett par timmar sen har jag varit ledig , arbetslös eller hur man ska se det, men jag ser mig faktiskt inte som arbetslös för jag jobbar ju trots allt ganska mycket endå, det är kasnke max en vecka nån månad som jag inte har nått, och när jag jobbar så jobbar jag mkt, extra nätter, extra dagar och allt, så jag ställer alltid upp och de vet de om. så visst, ibland är det skönt att kunna sova ut och bara ta de lungt, men det är skönt i två dagar sen klättrar jag på väggarna men det är väl så det är. Det är väl cirkus ett halvår kvar sedan måste de anställa mig eller låta mig gå, så får väl se vad det väljer.

Igår har jag ingen som helst aning vad jag gjorde, står helt still i huvudet. På kvällen så såg jag iaf generation fett eller vad de hette, ussh om jag får snacka för mig själv så tyckte jag bara det var äckligt, men det var tydligen deras passion. Själv tror jag som mamma sa att hon mr nog inte särskilt bra av det utan allt handlar om pengar. men jag tyckte iaf att det var riktigt äckligt.

såg även ett program, tror det var i måndags kväll (det var nog repris) s.o.s familj, och vilken satans unge, hur fan kan man bete sig så. Hon skälde och svor åt sin mamma och åt sin bror som var hur gullig mot henne som helst. hon ficm utbrott för hon inte fick en jävla glass jävl men vilken snorunge. Mamma sa det, tur jag har haft snälla och söta barn och inte sådana jävlungar som hon. 12 år var hon. hemskt att se. tydligen så blev det jätte bra på bara två veckor, själv tror jag inte på sånt, alltså att de tar så lite tid för att bättra på sig. men men.

Iaf, idag så gick jag upp klockan åtta då syster kom hit vid kvart över åtta och lämnade av alicia för jag ville lämna henne på dagis idag så lämnade henne klockan nio, men mycket också för att jag var tvungen att vara vaken till tio då två killar kom hit för att byta vårt element, de läkte förra veckan så bovärden och en annan nisse var här och stängde de, svinkallt så i igår fick jag nog och ringde själv upp dem som har hand om de, alltså dem som skulle byta elementet till oss. Så dem kom idag klockan tio. Vill man ha nått gjort får man tydligenf ixa de själv trots att bovärden säger att han ska ringa dem och så, Visst jag lät det gå några dagar men hur länge skulle jag gå runt här och frysa. Dem kom iaf idag och tömde först elementet på vatten, de mesta iaf. Sedan Skulle dem tömma de sista i badkaret, men va fan dem gjorde hål i mitt golv som är plast matta i hallen och djupa märke, inte nog med det utan dem hade slått av en liten bit på väggen där vid elementet, så ska ringa min bovärd imorgon så han får komma hit och dokumentera det så inte vi får skit för de, ska dessutom fråga vem som kommer lägga nytt golv eller laga de för så vill inte jag ha de, visst litet hål men det stör mig.

Vid halv två så cyklade iaf jag och hämtade lillan på dagis, hon låg och sov när jag kom så dem fick väcka henne, den blicket hon ger mig utstrålar en sådan värme, den känslan hon ger mig hur lycklig hon är för jag kommer och hämtar henne är obeskrivlig, man känner sig så varm inombords och allt är så sant när det gäller barn, dem har ingen hum om något annat. Min söta lilla flicka. Min systerdotter.

Efter jag hämtat lillan så körde vi till mammas jobb, då svarvaren och hälsade på, hon skulle hem och träffa marwin efter jobb då hon slutade klockan tre, så hon åt mellis där. Så slapp vi köra hem till mig och dra av henne alla kläder för att sedan ta på henne direkt igen för att köra och möta mamma. Vi körde hem så var marwin och sara hemma så var där ett tag, lillan var något fruktansvärt busig. Till sist så tog hon jord och slängde på golvet och sara frågade om hon gjorde så hemma. Hon är mycket väl medveten om vad hon får göra och INTE. Lillan fick iaf hålla marwin lite och hon tycker att det är så roligt, och marwin fick många pussar också. På en bild så ser de ut som om han pussar tillbaka, sött.

Därefter så cyklade jag, mamma och alicia ner till maddes för att ta en fika, mys. efter det så cyklade jag hem till mike och lämnade alicia så han fick träffa lillan lite för sedan vid kvart i sex så skulle malin och mike på föräldramöte, Malin tyckte de skulle bli så roligt " jag ska på föräldramöte kan ni förstå de" haha sött.

Kom hem vid fem tiden då jag satte mig och kolla lite data samtidigt som jag kolla på extreme home makeover, och som jag grät, stackars lilla flicka, Idag handlade de om att en flicka som var åtta år gammal som hade cancer som hade övervunnit den, men som precis hade fått tillbaka den igen. Då hade hon sagt till sin mamma och pappa "jag vill dö, jag orkar inte gå igenom dett en gång till, och jag vill behålla mitt hår som precis växt ut" kan ni förstå föräldrarnas tanke? och flickans lidande? ussh vad hemsk så tårarna rann på mig nästan igenom hela avsnittet, inte nog med de för sedan kollade jag på "bröllopsform" då bölade jag också. hehe. Fint sagt och kan förstå den saknden , jag saknade ju min älskling oehöst när han var iväg i 9 dagar.

vid åtta tiden eller nått så kom pappa för att hämta upp älsk, dem skulle till kvantum för att hämta ut lite grejer vunnit eller vad man ska säga. han är "aktiv" haha, i en sida där man lägger bud efter bud också kan man vssa saker, bra saker bland annat, vunnit och vunnit brors ju på hur man ser det. men iaf han har vunnit en kamera för någon hundra lapp, en liten ipod för hur mkt kommer jag inte ihåg. en stor ipod som kostar i affären 2200 kr, vann han för 59 kr. playstation 3 kostar i affären 4400 han fick det för 567 eller nått sånt. så ja de är bra grejer, vi eller han har valt att spara de grejer men man kan ju vinna samma saker en gång till och då kan man ju sälja oich vinna en bra summa på de.

Ikväll så kom mamma med havregryn till mig då jag ville köra negerbollar. mumma, blev bara sugen på de, tänkte först göra en tårta som jag hittat recept på. det såg så gott ut och sugen för den delen, blir kanske en sådan tills jag fyller år. det är ju ca en månad bara tills dess. Tack mammi, ja innan idag så kom pappa med allers till mig från mamma, tack pappi.

Vid 23.00 så cyklade jag upp till korsningen vid kyrkogården för att möta syster och caesar för lite snackis. bra när man bor lite närmre varandra.

iaf, kollar ncis nu, vet inte in jag ska se de eller inte, varje kväll säger jag till mig själv att jag ska lägga mig innan tolv, men blir aldrig så, dumma mig. jag vänder bara på dygnet, eller rättare sagt jag har inte vänt tillbaka de än från då jag jobbade natt. men måste verkligen, sover ju bort halva dagen och är bara trött hela tiden, undrars om jag saknar någon vitamin eller nått. iaf så ska jag och cap strax gå ut sista rundan och kissa och sedan så ska vi lägga oss så god natt. 

jag de bra. älskar alla i min under bara familj,
mina underbara syskonbarn,
min älskade bebisvovve cap, sist men absolut inte minst
så älskar jag min andra halva frederik av hela mitt hjärta


min prins och min prinsessa (mina syskonbarn)


jag och min prins




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0