De senaste dagarna?

ja de har inte hänt så mycket kan jag påstå,tagit de lungt och lite så.
mamma och pappa åkte till tyskland med pappas fack (med de som satt i styrelsen) så dem var där över helgen och kom hem i söndags, fick en klocka, en julkalender som är ett måste varje jul:) och lite sånt.

så i lördags så var ingen hemma och malin jobba och sara var i ullared med sin mamma, så jag mötte upp stefan, marwin och kiara här i sandvången så gick vi till veterinären där vi mötte upp malin, hon gick en runda för lillan skulle somna ett tag innan vi skulle hem till jimmy (saras pappa).
Efter veterinären så gick vi ner i stan för jag skulle byta alicia´s kläder till en storlek större och då köpte jag en ny pyjamas till alicia och två till marwin (sån två in en typ) sen gick vi hem till saras pappa jimmy för vi skulle äta där, så de var jag stefan alicia marwin jimmy och filip, det var dunder gott, ussh , eller man kanske inte kan säga ussh när de var gott, iaf ni fattar:P

vid runt sex promenerade vi hemåt, stefan och marwin skulle hem för sara kom hem, men han var tydligen inte så mammig,som kanske sara hoppades på, hehe och jag gick och lämnade alicia, precis när jag kom så skulle mike och hämta pizza, så jag passade på att bada lillan och sen sätta på den nya pyjamasen. sen gick jag hem till stefan och sara och marwin så stefan fick köra mig hem, sen blev jag hemma, mer än den dagen så hände de inte så mkt förrutom i fredags för jag klippte mig och gjorde vid mina naglar men inget annat.

idag gick jag upp vid kvart över sex och klädde på mig och var ute med cap och så för jag skulle åka till hbg för jag skulle till tandläkaren kvart i åtta, då jag genomgår en behandling mot min rädsla, sen vid tio gick jag hem till emelie så åkte vi ner i stan och fika och nu är jag hemma och tvättar, det är väl tänkt att jag ska dammsuga och tvätta golven också, men just nu så pallar jag inte de. får ta de sen.. ska ner om 20 min och byta tvätt.

ha de bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0