Heldag med Mammi och Alicia

Idag var jag ju ledig eftersom jag jobbade igår kväll, eftersom jag jobbade igår så känns de som om jag "förtjänar" helgen mer. Men idag gick jag upp klockan tio, och sedan så gick jag ocg casper ut en runda, och sedan städade vi. Vid tolv så kom mamma och hämtade mig och sedan hämtade vi upp alicia så körde vi till hyllinge city gross för att stor handla och jag kan säga att jag får absolut inte in mer i min frys den är så propp full som den kan bli. och nästa kylen och skåpet också, så nu klarar vi oss, mer mjölk och potatis man får köpa, annar har vi allt.

Efter hyllinge så körde vi till babyland och köte ny bilbarnstol till alicia, för den hon hade var alldeles för liten så denna kan hon har tills hon är 5-6 år, den kosta ju en del, men det är ju värt pengarna för den håller verkligen och sen allt är värt för ett liv lixom sen vidare in på väla och åt på grafitti och alicia fick från mc donalds, pommes och äpple, gott tyckte hon.
Gick sedan in på ikea och köpte gardinstänger till mina nya gardiner, så mammi och pappi kommer hit imorgon och hjälper mig att sätta upp dem, mina föräldrar är bäst i hela världen:)

Hem och packade upp allt, och är färdig för ett tag sen, nu kollar jag på idol och älsk sitter previd mig med sin data i knäet, hade någon sett oss hade dem nog skrattat efetrsom båda sitter med varsin bärbar i knäet. haha. Ska om en stund köra hem till min syster så vi tar en titt på bilbarnstolen så jag visar henne hur man spänner fast den, lite extra säkerhet för den stolen.

Sen ska jag vidare ner till ankan så ska jag med dem ut, egentligen skulle vi på haloween fest i kopparhögarna eller vad de var och älsk ska upp tidigt och jobba så han orkade inte och jag vill inte köra ut i de områdena själv, gillar inte de direkt. så ha en skön kväll.. för de ska jag ha

pusskram från oss

Nya stolen (en liten del iaf)


min mammi påväg till hyllinge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0